NTB - digi Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Bergen kommune godtar Datatilsynets milliongebyr Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 De hadde vel ingen valg annet enn å godta boten. Offentlige folk har jo som jobb å prøve å forklare det på andre vis enn virkeligheten tilsier, eller bortforklare det og forsøke å gjemme det bort. Lenke til kommentar
missi Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Håper de ansvarlige her har lært å være litt mindre høye og mørke og litt mer ydmyke i forhold sin egen udugelighet. Jeg hadde skammer meg hadde jeg jobbet i IT-avdelingen i Bergen kommune. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Alltid morsomt når et offentlig organ bøtelegger et annet. Det hjelper virkelig så mye. Tenk om for eksempel google kunne bøtelegge seg selv for brudd på for eksempel GDPR... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Bruker Datatilsynet noe av boten til å kjøpe en ny datamaskin til ungdommen som fant ut om feilen, og ble fratatt alt utstyret sitt etter at Bergen kommune politianmeldte ham? 4 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Bruker Datatilsynet noe av boten til å kjøpe en ny datamaskin til ungdommen som fant ut om feilen, og ble fratatt alt utstyret sitt etter at Bergen kommune politianmeldte ham? Nei, pengene går til å dekke 1,6 mill i minus hos bergen kommune, i en sak hvor noen hadde gjort en dårlig sikringsjobb på et dataanlegg... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Bruker Datatilsynet noe av boten til å kjøpe en ny datamaskin til ungdommen som fant ut om feilen, og ble fratatt alt utstyret sitt etter at Bergen kommune politianmeldte ham?Pengene går til statskassen ikke datatilsynet, og statskassa får en søknad om ekstratilskudd fra Bergen kommune ettersom de har hatt uforutsette utgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå