Tfosheim Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 2 GB minnepar fra Corsair Corsair lanserer TwinX2048-3200 - en pakke med 2x1 GB DDR400-moduler for de minnesultne, men de koster like mye som de smaker. Les artikkelen her Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jippi - nå kan jeg nok legge kabal uten at PC'n begynner å hakke!!! Skal nok jobbe MYE med PhotoShop og Pinnacle for å få bruk for de der... men sikkert noen HW-entusiaster som bare MÅ ha de Lenke til kommentar
albe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Trenger ikke jobbe mye med 3D-dak før man trenger enda mere. 2 stk av dette settet begynner kanskje å duge??? Eller man kan kjøre 1000 kabaler samtideg Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ja, man kan vel jobbe med alle Macromedia programmene, alle office programmene, CS og det meste+ en million kabaler å allikevel hakker det ikke. selv har jeg bare 512 MB DDR, og det hakker ikke noen ting når jeg bruker programmer. Litt oftopic: jo når jeg bruker Spillet ICY TOWER og Winamp 2.79 da hakker det. men hvis jeg bruker det samme spillet og Winamp 5.0, 5.01 så hakker det ikke det hele tatt. litt rart men regner med at det er en bug i Winamp. gjorde det på laptoppen også. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Den dagen du kjører tunge profesjonelle musikk programmer, så lengter du etter 1GB RAM, trust me =) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 da får jeg begynne å spare da Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Må jallefall ha meg ei til brika med 512 for eg kjøre ein del Photoshop Pinnacle osv... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Disse brikkene er helt uaktuelle for oss gamere med de timingsene. 3,4,4,8 suger jo lut Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hmm, trenger ikke jobbe lenge med f.eks. MS Visual Studio før minnebruken kommer opp i en mengde der du trenger så mye men det kan jo heller ha noe med utrolige memory leaks i VS enn noe annet åsså er det jo jobbing med 3d/lyd/video ....tror ikke spillere er hovedmålgruppen ass... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Disse brikkene er helt uaktuelle for oss gamere med de timingsene.3,4,4,8 suger jo lut La bare merke til:Livstids garanti,det suger definetivt ikke lut Håper det kommer et sett med bedre timingser til oss gamere,kansje fra twinmos,oZC eller geil....,hva er egenlig "best" av disse nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå