squabbish Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Såååå... Ikke i GoT-episoder, men i .EXE-filer. Intet nytt der, altså... 1 Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Er det ikke slik default i Windows at du ikke ser hva slags fil det er. Dvs. Det er fort gjort å trykke på eneste filen søm vises i den 4gb store mappa.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Er det ikke slik default i Windows at du ikke ser hva slags fil det er. Dvs. Det er fort gjort å trykke på eneste filen søm vises i den 4gb store mappa.. Jo, og det er noe jeg virkelig har irritert meg over siden de begynte med det. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Skremselspropaganda for å hindre piratkopiering?Laster aldri ned ting fra piratbukta lenger, men GoT blir unntaket. HBO-appen er så hinsides elending at det ikke er verdt å støtte dem økonomisk. Fikk forrige sesong spoilet pga rekkefølgen episodene vises i appen. Og bildet minner om 240p på YouTube. Har null problemer med Netflix eller andre strømmetjenester. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Da er GoT S08E01 ute, og .torrent nedlastingen er underveis. Så får vi se hvor mange virus .mkv filen inneholder. ^^ Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 https://www.nrk.no/kultur/strommetjenesten-hbo-er-nede-i-norge-1.14517006 Dette er en av mange grunner til at man ikke skal støtte HBO. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Dette er en av mange grunner til at man ikke skal støtte HBO. En annen vil være at dem nå har lagt inn "dette skjer i neste episode" etter rulleteksten! Jeg håpet og trodde episodene ville være over en time, som var nevnt en gang tidligere (færre, men lengre episoder), men denne episoden var effektiv bare 50 minutter. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 En annen vil være at dem nå har lagt inn "dette skjer i neste episode" etter rulleteksten! Kanskje det, men hvem er det i det hele tatt som sitter å ser på helt til rulleteksten er ferdig? 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 (endret) Kanskje det, men hvem er det i det hele tatt som sitter å ser på helt til rulleteksten er ferdig? Jeg gjør det vanligvis ikke, men denne gangen var det overraskende mye igjen av videoen når rulleteksten først kom (11 minutter), så jeg ville se hva resten var. Jeg forventet egentlig svart skjerm pga. enkodingsfeil. Endret 15. april 2019 av PaladinNO Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Vel, jeg må si at også GoT S08E02 1080p rip i .mkv format fungerer helt utmerket. Jeg vil ikke spoile noe, men sesong 8 lever ihvertfall for meg helt klart opp til forventningene som en siste sesong. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Åpne trackere det der.. amatører. Åpner noen en "episode" i .exe-format fortjener de å bil infisert. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 (endret) Et gammelt triks er å bruke en haug av space før den egentlige filendingen. Eks: GoT_S08E02_1080p.mkv .exe Ofte blir dette forkortet i OS-et eller programvare slik at man bare ser GoT_S08E02_1080p.mkv... Veldig populært blant epost-scammere. Blandt andre triks er f.eks. triksing med RTL (Right-to-Left) tegn. Da kan man lage filnavn som f.eks: GoT_S08E02_1080p fuLL BD RiP bY aLexe.mkv Her er filendingen faktisk .exe men ved å sette inn et spesielt tegn snur man om rekkefølgen på resten av bokstavene. Endret 15. juli 2019 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå