steinjarle Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Fant 33 typer skadevare i piratkopierte Game of Thrones-episoder Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 *gisp* Tenkte og dra ned noen sesonger men nå skal jeg ihvertfall være obs på.. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Merkelig...alle mine 1080p Game of Thrones nedlastinger fra sesong 1 til 7 er 3,5 - 7 GB .mkv filer som VLC spiller feilfritt. Må være brukerfeil. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg tommyb Skrevet 3. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 3. april 2019 ...Så de fant IKKE skadevare i episoder, altså? Jeg trodde vi snakket om kompromitterte mediefiler, som jo ville vært mye mer interessant. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg bo1e Skrevet 3. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 3. april 2019 Jeg laster alltid ned mine episoder i .exe-format. 29 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Derfor det er fordel med privat torrentsite med kun inviterte 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Derfor det er fordel med privat torrentsite med kun inviterte Ja alle som ikke bruker det er klin idioter! Og er så lett å få adgang også. Lekende lett. Selv bestemor klarer det. 1 Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Derfor det er fordel med privat torrentsite med kun inviterte Eller bare ikke kjøre snarveier og exe-filer som kommer med nedlastinga? 2 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Høres ut som noe Limewire McHammer Can't touch this.mp3.exe taktikk som lever i beste velgående. 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Merkelig...alle mine 1080p Game of Thrones nedlastinger fra sesong 1 til 7 er 3,5 - 7 GB .mkv filer som VLC spiller feilfritt. Må være brukerfeil. Lastet akkurat ned sesong 1 og alle var .mkv filer, litt skeptisk til filen men har ikke funnet noe malware/virus enda.. Kanskje brukere har gått på første nedlastnings side som kom opp uten og sjekke trust-faktor / når den ble lagt ut og hva slags filtyper er på den.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Til de som piratkopierer Game of Thrones sier jeg bare: Dracarys! Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Spyvare er noe av sjarmen og fordelen med å være pirat: Man lærer å alltid være sikkerhetsbevisst/skeptisk/forsiktig. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Koser meg med mine Blu-ray jeg. Så får småbarna fortsette med piratkopieringa. Endret 3. april 2019 av LoveAmiga Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Koser meg med mine Blu-ray jeg. Så får småbarna fortsette med piratkopieringa. Mmm, jeg koser meg jeg også. https://www.amazon.co.uk/Game-Thrones-Creating-Amazon-co-uk-Exclusive/dp/B00512UZNY Mangler dog den siste sesongen i denne utgaven. Bare synd jeg etterhvert fjernet ROM-enheten fra PCen til fordel for en ekstra harddisk. Og at .mkv filer er SÅ mye mer praktisk i bruk. ...Så de fant IKKE skadevare i episoder, altså? Jeg trodde vi snakket om kompromitterte mediefiler, som jo ville vært mye mer interessant. Det var det jeg også håpet på å lese om, noe som faktisk ville vært interessant - og litt mindre opplagt enn .exe "video" filer. nightowl har helt rett: å være pirat er noe man lærer av på dette området. Endret 3. april 2019 av PaladinNO Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Mmm, jeg koser meg jeg også. https://www.amazon.co.uk/Game-Thrones-Creating-Amazon-co-uk-Exclusive/dp/B00512UZNY Mangler dog den siste sesongen i denne utgaven. Bare synd jeg etterhvert fjernet ROM-enheten fra PCen til fordel for en ekstra harddisk. Og at .mkv filer er SÅ mye mer praktisk i bruk. Simpel sak for meg å sette filmene i Blu-ray brenneren på PC'n og rippe de selv og konvertere de til hvilket format som helst om jeg skulle trenge det. Endret 3. april 2019 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Høres ut som hverdagsmannen som fremdeles tror at TPB og lignende sider er "safe".. Tenk igjen. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Simpel sak for meg å sette filmene i Blu-ray brenneren på PC'n og rippe de selv og konvertere de til hvilket format som helst om jeg skulle trenge det. Det har jeg jo gjort med CD-samlinga mi, men å skulle gjøre det med filmsamlinga høres faktisk lett uoverkommelig ut. Og som så mange andre, begynte jeg filmsamling etter at nettilgang gjorde meg interessert. Hvis filmbransjen sammenlignet omsetningstallene sine før og etter ADSL, ville de... ikke offentliggjort konklusjonen. Lenke til kommentar
G Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Dette gir assosiasjoner til kjønnsykdomspredning og honningkrukke (ole brumm med hånden sittende fast). Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Til de som piratkopierer Game of Thrones sier jeg bare: Dracarys! Nei, nei - bare til de som laster ned 300 MB versjoner. https://www.tek.no/artikler/ny-game-of-thrones-episode-lekket-pa-nettet-av-hackere/398619 3 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Noobs, bare å registrere seg på HBO så får man 1 måned gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå