bezark Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Heisann jeg lurte på om jeg kunne få noe hjelp... jeg har en vw polo 9n 2004 model jeg har hatt et problem med at på orginal dekkene så har den trekt en del mot venstre... men nå nylig så byttet jeg til sommerdekk med 17" felger og da ble den helt sporvill til tider trekker den til en av sidene som den vil spesielt på en veldig gammel vei som har dype spor...og har merket i det siste at den også trekker til siden når jeg står i bakke og gasser på. noen her inne så at det kanskje kunne være feil innpress på felgene men har skjekket og maks innpress på den bilen er 42,5 og felgene har 42.. kjører på sommedekk med dim: 205/40 R17 vist noen har idee om det kanskje kan være hjulstilling som kanskje ikke er helt som den skal? setter pris på alle svar... dette problemmet begynner veldig og ta på... kenneth Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Har du sjekka endeledd, bærekuler og tilhørende opphengsdetaljer? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 At sporvidden er innafor det som står i vognkortet betyr ikke at den er god å kjøre. Lenke til kommentar
bezark Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 Har du sjekka endeledd, bærekuler og tilhørende opphengsdetaljer? nei det har jeg ikke takk for tipset.. skal få sjekket det.. Lenke til kommentar
bezark Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 At sporvidden er innafor det som står i vognkortet betyr ikke at den er god å kjøre. skjønner.. er jo en liten bil så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå