klausre Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Har redigert mye med versjon 6.5 og oppgraderte til PPRO for 1 mnd. siden. Spenningen var stor når jeg skulle begynne, for å se om dette var til det bedre...? Og jaggu, det skal jeg si deg, dette er en ekstrem godt oppdatert versjon i forhold til de tidligere. Arbeidsmåten er proffere og uten tvil raskere. Spesielt den nye effekt-redigerings-viseseren. Virker osm de gjør Premiere likere After Effects, når det gjelder arbeidsmetode Endret 22. desember 2003 av klausre Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mange funksjoner er veldig bra som motion og at man kan bruke en del After Effects plugin. After Effects har jeg aldri testet så jeg kan ikke sammenligne noe med denne. Men det tar litt tid å komme inn i premiere pro i fra 6.5. Pro er helt klart bedre enn 6.5. Om Lenke til kommentar
klausre Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Mange funksjoner er veldig bra som motion og at man kan bruke en del After Effects plugin. Vet du hvilke, har du link til produsent etc. Lenke til kommentar
Mr T Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 @ klausre Håper du har tid og ork til å lage flere tutorials til Premiere (pro). Har selv hatt stor nytte av "del 1" som du tidligere har laget. Og ja, er også selv meget fornøyd med Pro. Dette tiltross for at jeg er nybegynner. Mvh Mr T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå