remix Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Hei jeg har en pc som kjører på 4.0 GHz kan få mer.. Men jeg lurer på om hvilket kort som passer seg best for gaming.. er det rtx som er best fordi det er nyere eller? Det er jo omtrent like dyrt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Svar kom under Hvilke spill spiller du? Endret 3. april 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Da har jeg sett gjennom dine poster, og kommet frem til at du har Ryzen 5 2600 og GTX 1070 ti. Hvis dette stemmer, så passer delene dine ganske greit allerede. Lenke til kommentar
remix Skrevet 3. april 2019 Forfatter Del Skrevet 3. april 2019 Da har jeg sett gjennom dine poster, og kommet frem til at du har Ryzen 5 2600 og GTX 1070 ti. Hvis dette stemmer, så passer delene dine ganske greit allerede. takk for svar:) er ganske ny i gamet.. Ja då sier jeg meg fornøyd med oppsettet mitt foreløbig.. driver å spiller division 2 og sekiro har en 144 hz skjerm 1080p og har rundt 60- 80 fps.. Men er det slik at eg bør ha 144 fps for å utnytte skjermen fullt? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Men er det slik at eg bør ha 144 fps for å utnytte skjermen fullt? Du hadde sett en forbedring ja. Anbefaler deg å vente med å oppgradere. Ryzen 3000 serien kommer til sommeren, og med en BIOS update så kan du oppgradere til en av dem. Så kan du jo bytte skjermkortet litt senere, og da få 144 fps eller mer Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Å gå fra 60hz til 100hz+ er HUGE forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå