Jonas Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Da skjærer du ut fire hull som jeg sa og kjøper to 120mm til å suge inn Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 men hvorfor kommer han til å angre bitter hvis han lager det stort, det er jo bare positivt med stort kabinett da? masse plass å mekke i? (utenom på lan da) Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg brukte hobbyplater på 18mm. Målene mine er 80cm høyt, 28cm bredt og 50cm dypt. Jeg skal lage nytt nå, fordi det ble for stort( og tungt). Det er 25 kilo... Det som er dumt med å bruke så store hobbyplater er at de "vokser" litt. Det nye kabinettet mitt blir i harde sponplater. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Woww,har jo god plass da.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Høres ut som et artig prosjekt. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gjort plass til 5stk cdrom plasser. Trenger ikke fler Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 på mitt neste skal jeg bare ha 2 cd-rom sloter og en floppy slot! liker ikke å ha tomme sloter, og til viftestyring o.l. skal jeg lage et eget "kontrollpanel" Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 "Honestly spoken"; Hvorfor lage et kabinett så stort som et middels klesskap da? Er det egentlig nødvendig? Med litt planlegging og noen enkle knep, så bør kassa glatt kunne halveres! Uten dermed å "drepe" prosjektet, men tendensen er jo å knipe inn på plassen, hva maskinen angår? Jeg ville uansett tatt sikte på det, om jeg skulle laga meg et "nybygg".... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 har hatt lyst til å lage meg et kabinett selv jeg også, men har liksom aldri hatt tid eller penger, men hvis jeg skulle ka til værks å bygge et, har det kommet ti å bli iallefall like stort som zorm sitt.... 2-PSU, masse harddisker, og mange brønnere.. utbyggingsmulighetene er jo enorme da... mvh BalleMann Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har selv bygd/bygger meg et kabinett i 10mm kryssfiner (Worklog..) det er 60*60*40cm og jeg angrer ikke en plass på at jeg bygde det så stort! Er digg med stor plass til å jobbe på og kan brukes som bord på lan hvor det er liten plass.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har selv bygd/bygger meg et kabinett i 10mm kryssfiner (Worklog..) det er 60*60*40cm og jeg angrer ikke en plass på at jeg bygde det så stort! Er digg med stor plass til å jobbe på og kan brukes som bord på lan hvor det er liten plass.. Hvorfor brukte du 80mm vifter? det er jo bare kjempe teit! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har selv bygd/bygger meg et kabinett i 10mm kryssfiner (Worklog..) det er 60*60*40cm og jeg angrer ikke en plass på at jeg bygde det så stort! Er digg med stor plass til å jobbe på og kan brukes som bord på lan hvor det er liten plass.. Hvorfor brukte du 80mm vifter? det er jo bare kjempe teit! Og grunnen til det er? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har selv bygd/bygger meg et kabinett i 10mm kryssfiner (Worklog..) det er 60*60*40cm og jeg angrer ikke en plass på at jeg bygde det så stort! Er digg med stor plass til å jobbe på og kan brukes som bord på lan hvor det er liten plass.. Hvorfor brukte du 80mm vifter? det er jo bare kjempe teit! Og grunnen til det er? En 120mm har evne til å flytte mer luft. da kan man sette ned rpm og den blir stillere og flytter minst like mye som en 80mm.. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Har selv bygd/bygger meg et kabinett i 10mm kryssfiner (Worklog..) det er 60*60*40cm og jeg angrer ikke en plass på at jeg bygde det så stort! Er digg med stor plass til å jobbe på og kan brukes som bord på lan hvor det er liten plass.. Hvorfor brukte du 80mm vifter? det er jo bare kjempe teit! Og grunnen til det er? En 120mm har evne til å flytte mer luft. da kan man sette ned rpm og den blir stillere og flytter minst like mye som en 80mm.. grunnen til at iallefall jeg skal bruke 80x80mm vifter er pris... Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 sånn gutar og jentar! Da er prosjektet påbegynt! bilder kommer neste torsdag tegna på nytt enda en gang, så målene blir 74 cm høyt, 50 langt, og 24 cm bredt! kos dere! Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei, bare lurer på hvordan du har tenkt å feste hovedkortet ? kjøper sånn Lian Li hovedkortbrett på MP:P.... eller røsk ut av fra den gamle pcn din ? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 bare meg eller funke ikkje skisse bildene Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 det er ikke bare deg.. det er meg også iallfall Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 virker ikke hos meg heller... Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 sry skal se om jeg får fiksa det...... ble desverre ingen bilder i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå