KeThomas91 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Har iPhone 6 Plus kjøpt februar 2016. For ca 1 mnd siden ble lyden via plugginngangen gradvis dårligere - til slutt var den helt borte. Leverte mobilen til butikken (Telenorbutikken Bergen Storsenter). Den ble sendt til verksted, og etter 8 dager fikk jeg ny - SWAP. Samme problem. Butikken mente det var noe med appe-ene, og jeg slettet de fleste. Ingen bedring. Så oppdaterte jeg min "gamle" iPad - samme her: lyden borte på plugginngangen. Høyttaler virker som den skal på begge. Noen som har løsning, eller har hatt samme problem? Android ringtones Endret 5. august 2019 av KeThomas91 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Reinstaller en enhet i iTunes. Ikke gjennopprett fra sikkerhetskopi. Fungerer det da? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Du har selvfølgelig prøvd med et annet headset? Lenke til kommentar
SilverBogan Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 (endret) Vennligst oppdater til den siste versjonen av ios, og eventuelle feil relatert til ringetoner vil bli fikset. zil sesi iphone zil sesi klingelton Endret 6. mars 2020 av SilverBogan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå