AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Har hatt litt små vondt i halsen siden lørdag, og hadde nok litt feber på søndags kveld/natt. I går kveld fikk jeg noe veldig vondt i brystet, spesielt ved pusting inn. Sove gikk greit, men måtte ligge i en spesiell posisjon. Er like vondt nå i dag. Lungebetennelse på gang? Legen neste? Anonymous poster hash: 6cfad...b80 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2019 Forfatter Del Skrevet 3. april 2019 Kan nevne at jeg er i fin form ellers, ikke slakk eller mistet matlyst. Drev og bærte noen tunge vedkubber i går, kan det faktisk bare være en brist eller noe i ribbebein? Anonymous poster hash: 6cfad...b80 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det kan være flere ulike ting. Fra det enkleste som at du opplever symptomer på forkjølelse og samtidig fysisk aktivitet. Dette trenger du ikke å gjøre noe med. Pass på å få i deg tilstrekkelig med væske, og unngå anstrengende aktiviteter. Brist i ribbein kan du nok utelukke, det er mest sannsynlig muskulært. Det mer alvorlige kan være bakteriell lungebetennelse, noe som kan kreve antibiotikabehandling, men det tviler jeg på siden du har god allmenntilstand ellers. Hvis du føler deg utrygg og er urolig for din helse, bør du absolutt oppsøke legen. Hvis ikke, gi det noen dager. God bedring Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2019 Forfatter Del Skrevet 3. april 2019 Du har helt sikkert rett. Merker det gjør veldig vondt om jeg trekker armen bakover også. Bærte tungt på mandag også, og er på jobb nå men tar det rolig. Ser det an noen dager da ☺ Anonymous poster hash: 6cfad...b80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå