Nidhogg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 xploding plastix(norsk, genial electronica) og tenacious d(genial, morsomm rock) er de eneste gruppene jeg gidder å anbefale. har så mye anna å komme med, men jeg er for øyeblikket LAT ellers så anbefaler jeg deg å ta en tur innom http://www.nrk.no/urort der kan du finne masse ekstremt ukjent men bra norsk musikkk Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Mine anbefalinger: Big Bang Django Reinhardt (Jazz) Guided by voices Jimi Hendrix King Crimson (litt små-psycedelisk rock elns) Kings of Leon Led Zeppelin Mando Diao(!!) Muse Nirvana Oasis (to første album) Pete Yorn Placebo Queens of the stone age Ten years after The Doors The Hives (Veni, Vidi, Vicious) The Mars Volta The Strokes Velvet Underground The Vines U2 Lang liste... Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Brujeria Korn Ensiferum Dimmu Borgir The Rasmus Marilyn Manson Disturbed Black Ingvars OSV. Endret 23. desember 2003 av Duron rocks Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har på følelsen av at jeg begynner å repetere meg selv nå, men LARRY HEARD! da får du kombinert jazz og elektronika Oscar Peterson, jazza canadier på piano med litt komp i bakgrunn, deilig musikk. Lush - Split : I mine øyne en halt fantastisk plate i indie-rock sjangeren, men igjen litt ulikt resten av røkla. Plata består av lange og korte og svært følelsesladde gitarer, nydelig arrangert og ikke et eneste refreng på hele plata, de begynte først med refreng på siste plata si. Når jeg slår på denne plata klarer jeg simpehelten ikke slå av, da legger jeg meg flat ut og bare tar imot. God introduksjon til Deep House (min fav sjanger) med vokal vil være mix-plata til Paul E. Lopes - Whatnaut, kanskje vanskelig å få tak i. Ellers Nude Dimensions serien, Nightlife serien. Eller Body & Soul, joe Claussell, Danny Krivit og Francois K sammen, vol 1, 2 og 3. Deep House er SJEL! Dimitri From Paris Miguel Migs Kaskade Danny Krivit - en gud på å remixe gammel disco Kerri Chandler Blue Six (klassiker: music and wine) Andy Caldwell Kevin Yost Solar House (magic of the city CD) Blaze Ian Pooley Physics Jask Sade Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg er rimelig musikk avhengig men jeg finner ikke noe bra...er litt låst i mine gamle cd'er, og jeg savner den gode "fryse på ryggen" følelsen. Har et godt tips til deg gå til AMG All music guide Søk på navn/grupper du liker, klikk albumer av dem du liker. Nedenfor vil det da komme opp en rekke plater under "similar/related album". På den måten kan du finne masse andre saker i mer eller mindre samme gate som dem du liker. Der kan du holde på i uendeligheter å lete fram masse obskure spennende saker du aldri har hørt om Der er det også mange ganger linker til omtaler, smakebiter på mp3 osv takk for svar og takk til dere andre også. Endret 4. januar 2004 av rivaldo Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 -System of a Down -Rage Against The Machine -Audioslave -Outkast -Pink Floyd -Machine Head -Rob Dougan -The Hives -The Vines -The White Stripes -The Buzzhorn -Hot Action Cops -311 -Tool -Linkin Park -In Flames -Arch Enemy -Type O Negative -Ugress -Massive Attack -Apollo 440 -The Crystal Method -Beastie Boys -Chemical Brothers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå