Gå til innhold

Redd for å reise til Oslo alene...

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er vel ikke så mye folkemengder om kvelden, i tillegg er jeg ikke så kjent i Oslo.

Når folk skriver her at man bør holde seg unna Oslo S om kvelden, så blir jeg litt skeptisk...

Er det ikke der det pleier å være mye folk liksom?

Du skal vel på hotell? Om så kan du ta toget til Nasjonalteateret om du har hotell på Karl Johan. Det er ikke så ille. Oslo S er heller ikke et farlig sted. Men alt kan skje.

Kan du ikke høre med familie eller venner om de kan være med forresten?

Det er da muligheter for å komme tidligere på dagen og da, eller har du ikke mulighet med fly?

Var selv i Oslo i helgen, da ikke noe ille det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange gode råd og her er ett til. Jeg ville ikke spankulert for mye over torget på Oslo S på natten (kveld er ingen issue). I området her samler ofte ungdomsgjenger seg om natten i helgene i varmere årstider som ser etter lette ofre.

Skal du bo på Thon Hotel Opera ville jeg derfor handlet mat før kl. 23 eller bestilt mat med levering. Samt vurdere drosje fra utestedet til hotellet etter midnatt.

Har selv banet meg vei gjennom innpåslitne ungdomsgjenger (natt til lørdag og søndag sommerstid) som prøver seg på deg med truende adferd ved Oslo S kl. 1-2 på natta til Thon Hotel Opera.

Ellers et godt tips å få noen til å følge deg til hotellinngangen om du føler deg utrygg. 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...