Duron rocks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det funker hest det. = Det fungerer kjempebra. Men du må "kickstarte" den ene strømforsyninga. Du trenger ikke det, du kobler grønn(start fra psu 2) sammen med grønn(psu start psu 1) og samme med jord trur eg da var. og begge starter på likt når du trykker start Det er det jeg mener med å kickstarte den da Men det trengs jo seff ikke siden han har en AT. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det funker hest det. = Det fungerer kjempebra. Men du må "kickstarte" den ene strømforsyninga. Du trenger ikke det, du kobler grønn(start fra psu 2) sammen med grønn(psu start psu 1) og samme med jord trur eg da var. og begge starter på likt når du trykker start Det er det jeg mener med å kickstarte den da Men det trengs jo seff ikke siden han har en AT. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du har misforstått mitt inlegg totalt. Hva f*** du mener da? at han har to atx psu? LES HELE TRÅDEN DA Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 apropos, hvordan kickstarter man en AT strømforsyning? Har en 500watts liggende Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 det er fortastt en grønn lednng som kortsluttes med svart(og andre ledninger inni der, men de kan kortsluttes fra før) inni bryteren til AT PSU. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Bryteren på en AT psu kobler strømmen fysisk fra elektronikken, bare å slå den på så leverer psu'en strøm ATX psu har strøm på elektronikken hele tida, men leverer bare når den blir startet av hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå