TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg vil se noen som har araknofobi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg vil se en tilfeldig tidligere verdensrekord i skiflyging. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg vil se "The Office Season 9- Darryl's Goodbye Dance" 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg vil se den siste videoen jeg postet i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg vil se noen som svømmer i havet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg vil se Thomas Müllers straffespark mot Atletico Madrid igår. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 (endret) Jeg klarer ikke å finne noe om ham fra i går. Så du @SprengeMobil får heller et tilfeldig video av ham. 🙄🤔 Jeg vil høre Screamm - Poppy. Si gjerne hva du syns om den. Endret 3. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg vil se Let Me Hear You Scream av Ozzy Osbourne. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg vil se kortfilmen this house has people in it. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg vil se Ole Brumm digge til musikk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) SprengeMobil skrev (1 time siden): Jeg vil se Let Me Hear You Scream av Ozzy Osbourne. Nå er det feil igjen. 😒 Svært du skal misforstå meg @SprengeMobil. 😳 Jeg ville se/høre denne med to "m'er", ikke den med tre "m'er": Spoiler Endret 5. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg vil se en video på nøyaktig 60 sekunder. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (10 timer siden): Nå er det feil igjen. 😒 Svært du skal misforstå meg @SprengeMobil. 😳 Jeg ville se/høre denne med to "m'er", ikke den med tre "m'er": Vis skjult innhold Svært?! Det er da flere uker siden sist jeg misforsto han. Hvis jeg ikke finner den videoen, da kan jeg vel la være å poste den fremfor å skape misnøye her. Jeg vil se en 30 sekunder lang video. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 SprengeMobil skrev (1 time siden): Svært?! Det er da flere uker siden sist jeg misforsto han. Hvis jeg ikke finner den videoen, da kan jeg vel la være å poste den fremfor å skape misnøye her. Jeg vil se en 30 sekunder lang video. Da kunne du jo bare sagt det helt fra starten av, at du ikke klarer å finne noe. Jeg pleier å si i at jeg ikke klarer å finne noe. Da hadde du sluppet å se meg reagere. Jeg vil se en tilfeldig Bloodbjørn video fra Level Up Norge. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg vil se et tilfeldig klipp fra Politiskolen 2. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg vil se din favoritt YouTube'er. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg vil se en tilfeldig Minecraft-video fra Jelly. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg vil se en video fra Kristiansand. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg vil se et klipp fra Flåklypa Grand Prix. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg vil se et klipp fra Gurin med Ræverumpa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå