SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Forfatter Del Skrevet 30. april 2020 Jeg vil se et annet veiprosjekt fra Statens vegvesen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg kjører over denne broen hver gang jeg skal på jobb. Jeg vil høre Ayub Ogada- Kothbiro. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg vil høre Eddy Grant - Gimme Hope Jo'anna. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Jeg vil se en tilfeldig "Try Not to Touch"-challenge av React. Endret 1. mai 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg vil se en tilfeldig Try Not to Smile or Laugh-challenge av React. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Jeg vil se en video hvor du tror kommentarfeltet er veldig morsomt å lese. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2020 Jeg vil se en video med en kvalitet på bare 144p, i likhet med denne videoen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Jeg vil se noe du assosierer med meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Scarvo skrev (På 2.5.2020 den 16.35): Jeg vil se noe du assosierer med meg. Du har fjernet videoen din fra YT-kanalen din. ?? Jaja, ditt valg. Da får du denne videoen da. ? Ser for meg at du kan synge opera. Jeg ønsker å se noe du asosierer meg med. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg vil se noe du assosierer med meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) Jeg vil se en gameplay av det du tror jeg spiller ofte nå fortiden. PS: Jeg har nevnt det en eller anen plass her inne på Diskusjon.no om hva jeg spiller. ? Hvis du treffer på riktig spill, da får du tre virtuelle klemmer fra meg. Endret 4. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg vil se det du tror jeg spiller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Jeg vil se det du tror jeg spiller. Tilbake til leken: Jeg vil se en tilfeldig video av mine favoritt artist/band. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Din favorittartist: Ditt favorittband: Jeg vil se det samme som brukeren over meg. Se i spoiler for hint: Spoiler Min favorittartist: Post Malone Min favorittband: Metallica Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) SprengeMobil skrev (7 timer siden): Din favorittartist: Ditt favorittband: Jeg vil se det samme som brukeren over meg. Se i spoiler for hint: Vis skjult innhold Min favorittartist: Post Malone Min favorittband: Metallica Jeg nevnte kun en video, ikke en av hver. ??? Dette er en advarsel: Nå begynner dere å misforstå meg ofte igjen. ? Jeg husker ikke helt om denne sangen er din favoritt da. ? Bandet er nå rett da. ? Jeg vil se noen som dummer seg ut. Endret 5. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg beklager sterkt Jeg vil se en som blir misforstått. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Jeg vil se den første videoen som dukker opp når du søker "trapp" Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2020 Jeg vil se den første videoen som kommer opp når du søker "heis". Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Klassiker. Jeg vil se den første videoen som kommer opp når du søker "Kristiansand". Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 Jeg vil se den første videoen som kommer opp når du søker "Finnsnes". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå