SprengeMobil Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Jeg vil se den første videoen som kommer opp når du søker 907. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg vil se video nummer 40 som kommer når du søker på 626 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Jeg vil se video nummer 10 som kommer opp når du søker på 740. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 https://youtu.be/gCfQsqQeDwg Jeg vil se den siste video når man søker på Knut Hareide. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Jeg vil se den siste videoen som kommer opp når du søker på Runke. 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg vil høre en sang som tilfeldigvis heter det samme som en av dine favorittsanger (ikke en coversang). 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Her har du en sang som har samme navn som min favoritt sang. Her er den sangen jeg elsker med samme navn. :love: Jeg vil videoen bjork/lana del rey - virus/black beauty (mashup). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg vil se en video du tror vil få meg i godt humør. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Jeg vil også se en video du tror vil få meg i godt humør. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Åh, min tur, nå vil jeg se en video du tror vil få meg i høy ekstase. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Jeg vil se en video av Infant Annihilator. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Jeg vil se din beste Cradle Of Filth video. Endret 11. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Har ingen favoritt der ja, hører aldri på dem. Får bli den med mest avspillinger. Jeg vil se din beste Dimmu Borgir-video. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Jeg har aldri hørt om denne gruppen, så da fikser jeg en tilfeldig video. Jeg vil se en video av Mister73c Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Jeg vil se en tilfeldig video av Rhett og Link. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Har ingen favoritt der ja, hører aldri på dem. Får bli den med mest avspillinger. Jeg vil se din beste Dimmu Borgir-video. Jeg har aldri hørt om denne gruppen, så da fikser jeg en tilfeldig video. Jeg vil se en video av Mister73c Er det ikke bare å høre på noen videoer av dem? Og velger utifra det? Når jeg spurte, da spurte jeg ikke etter favoritten, men den beste du har hørt. :wee: For eksempel, den beste jeg har hørt av Lana. Selv om jeg ikke har noen favoritter av ho. Da blir det denne her: Jeg vil se en tilfeldig video av Rhett og Link. Jeg vil se video nr #1000 når du søker Björk vs Lana. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Orker ikke å kaste bort tid på å lete gjennom 1000 videoer. Du får deg noe her: Jeg vil se Kristen Wiig parodiere Lana Del Rey til forsvar for kritikken mot hennes grusomme opptreden på Saturday Night Live i 2012. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Orker ikke å kaste bort tid på å lete gjennom 1000 videoer. Du får deg noe her: Jeg vil se Kristen Wiig parodiere Lana Del Rey til forsvar for kritikken mot hennes grusomme opptreden på Saturday Night Live i 2012. Så kjedelig du er. :closedeyes: PS: Hva må jeg søke for å finne den videoen du vil ha? :huh: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Så kjedelig du er. :closedeyes: PS: Hva må jeg søke for å finne den videoen du vil ha? :huh: Søk på Weekend Update: Lana Del Rey. Ikke siter denne posten, for da får jeg ikke perfekt video. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Det er vel ikke denne videoen du mener? Jeg vil se en tilfeldig video fra YT sin YT-kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå