SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Jeg vil høre en tilfeldig låt av Arctic Monkeys. Endret 5. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg vil se en fantastisk setesdalsbonde som leter etter akkurat deg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Javel, jeg er ikke homofil, så han leter nok ikke etter meg. Jeg vil se Frukt og grønt gjør susen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Cringe Jeg vil se "frukt er sunt og digg" Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Forfatter Del Skrevet 6. november 2019 En av de beste reklamene Jeg vil se Frukt er sunt og digg! v2.0 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Jeg vil se en tilfeldig Islandsk reklame. For å få bedre søk, da søker du: Íslenskar auglýsingar. Endret 6. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Forfatter Del Skrevet 6. november 2019 Jeg vil se den gamle reklamen for OLW som heter Fredagsmys. Det er denne reklamen som ble inspirasjonskilden til KiMs-reklamen Fredagskos. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Jeg vil se Vintrergatan sin nyeste video. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Jeg vil høre en hvit person som snakker arabisk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg vil se Sang stuntet til Eli Kari. :wee: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2019 Forfatter Del Skrevet 7. november 2019 Jeg vil se Backpackerryggsekkpakkerne A/S. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Jeg vil se Raske Menn får Latterkrampe! Endret 7. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2019 Forfatter Del Skrevet 7. november 2019 Jeg vil se Snabbgrabbar - Nyheitar intro feil. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg vil se Justin Bieber synge på operataket i Oslo. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Jeg klarer ikke å finne den videoen. :dontgetit: Jeg vil se folks reaksjon av Dakimakura for christmas. (sensuret utgaven så klart) Endret 7. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Virkelig? Jeg søkte Justin Bieber Oslo og flere titalls videoforslag dukket opp... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Virkelig? Jeg søkte Justin Bieber Oslo og flere titalls videoforslag dukket opp... Jah, seriøst, jeg klarer ikke å finne der han faktisk har konsert på selve opera taket, fysisk på et tak. :hrm: Det var det du mente ikke sant? Det eneste jeg finner er at publikumet hans er på det taket. Endret 7. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Jah, seriøst, jeg klarer ikke å finne der han faktisk har konsert på selve opera taket, fysisk på et tak. :hrm: Det var det du mente ikke sant? Det eneste jeg finner er at publikumet hans er på det taket. Du har helt rett og jeg legger meg flat. Han hadde selvsagt ingen konsert på selve operataket. Min feil. Skal definitivt formulere meg annerledes og bedre neste gang. Her er ditt siste ønske: Jeg vil se en ambulanse i utrykning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Jeg ba om sensurert ut gave, ikke usensurert. Endret 7. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Du har helt rett og jeg legger meg flat. Han hadde selvsagt ingen konsert på selve operataket. Min feil. Skal definitivt formulere meg annerledes og bedre neste gang. Her er ditt siste ønske: --postet video-- Jeg vil se en ambulanse i utrykning. https://www.youtube.com/watch?v=NDoEERtNkpk Jeg vil se et tilfeldig episode av Latibær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå