Åsgårdsreia Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vil se Wednesday Adams. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vil se favoritt snutten din i Family Guy. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Jeg vil se Ghost live i 2010. Endret 4. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vil se Street Gang War (Harry Potter Style) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Jeg vil se Asking Black People "Where is n*gga" GONE WRONG. Endret 4. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Jeg vil høre Iben synge god morgen alle sammen. Endret 4. november 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vil se Kjellen slukke Brann. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vil se Poirot - tv theme. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vil høre Jan Hammer - Crockett's Theme fra Miami Vice. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vil se en tilfeldig Islandsk tegneserie. Søk "Islandsk tegneserie" på islandsk for å få bedre treff. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Det var det nærmeste jeg kom. Jeg vil se den første episoden av Przygody Bolka i Lolka (Bolek i Lolek) som heter Chory Ząb. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg vil se "det var en gang et menneske". Husker de filmene fra barneskolen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Jeg vil se en tilfeldig episode av Newtons pubertetsserie, som jeg så på i 8. klasse på ungdomsskolen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) https://youtu.be/lYiqc0cqrnM Det var det nærmeste jeg kom. Jeg vil se den første episoden av Przygody Bolka i Lolka (Bolek i Lolek) som heter Chory Ząb. Hva er det du karver med? Jeg klarer å finne masse tegneserie på Islandsk. Har du oversettet søkeordet til islandsk eller? Men uansett, den er godkjent. https://youtu.be/l2JbaRpfSNU Jeg vil se en tilfeldig episode av Newtons pubertetsserie, som jeg så på i 8. klasse på ungdomsskolen https://youtu.be/cJObfWe8Fmk Jeg vil se Nick sin nye anmeldelse på Level Up. Endret 5. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Hva er det du karver med? Jeg klarer å finne masse tegneserie på Islandsk. Har du oversettet søkeordet til islandsk eller? Men uansett, den er godkjent. Jeg vil se Nick sin nye anmeldelse på Level Up. Hvor ble linken av?! Får ikke sett noen ting, siden du karver med mobilen. Neste gang du poster, prøv å ikke siter andre poster mens man har en YouTube-link, derfor får man bare link. Jeg vil se episoden av Brus eller Bæsj der SvenZen og co plukket frem mitt seerforslag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Hvor ble linken av?! Får ikke sett noen ting, siden du karver med mobilen. Neste gang du poster, prøv å ikke siter andre poster mens man har en YouTube-link, derfor får man bare link. https://youtu.be/O-7IFjMFPtQ Jeg vil se episoden av Brus eller Bæsj der SvenZen og co plukket frem mitt seerforslag. Det er ikke altids det stemmer. Noen ganger får jeg til, og noen gener ikke. Jeg liket ikke at det skjer. Håper dette problemet vlir fikset i nye oppdateringen. https://youtu.be/wAOyMWgYPaQ Jeg vil se en tilfeldig video av Raske Men. Endret 5. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Det er ikke alltids det stemmer. Noen ganger får jeg til, og noen ganger ikke. Jeg liker ikke at det skjer. Håper dette problemet blir fikset. Jeg vil se en tilfeldig video av Raske Menn. Jeg vet hvorfor, og det kan jeg fortelle deg her: YouTube-linken vises perfekt hvis du ikke bruker , , og andre kommandoer/eller siterer andre poster. Gjør du det, da vises bare link. Håper du får det med deg. Skjer det, så kan du åpne opp skrivebordversjon og full versjon og redigere posten. Der avlenker du de blå linkene. En av favorittene Jeg vil se en tilfeldig video av Ylvis. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg vil se kraftig vind i Ålesund. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Jeg vil høre en tilfeldig låt av Kraftwerk. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg vil se en musikkvideo med Zlad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå