Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg vil høre Boy From The North, av Monica Heldal. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Jeg vil høre bitches broken hearts av Billie Eilish. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg vil høre Shaun Bartlett synge Sweet Dreams av Eurythmics. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Jeg vil se The Sacred Riana vinne Asia’s Got Talent i 2017. Klikka tilfeldigvis inn på videoen fordi jeg syns hun ligner litt på Billie Eilish. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg vil høre et cover av låten "Winter" av Joshua Radin. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Jeg vil høre en cover av Ohne Dich av Rammstein. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg vil se Animals mating, hvor jeg i øyeblikket har en av toppkommentarene (Scarvo16) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Jeg vil se 7 rings but beats 2 and 4 are swapped, hvor jeg i øyeblikket har en av toppkommentarene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg fant videoen men ingen kommentar. Jeg vil se Green Day og 21 guns. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Jeg fant videoen men ingen kommentar. Jeg vil se Green Day og 21 guns. Får du tid en gang, så kan du se mitt brukernavn blant kommentarene. Jeg vil se How You Remind Me av Nickelback. Endret 3. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg vil se hvilken som helst merkelig musikk video av ho Bjork. :love: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 (endret) https://youtu.be/KDbPYoaAiyc Jeg vil se en hvilken som helst musikkvideo av Billie Eilish. Kom på dette i farta. Endret 6. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg vil høre Chris Kläfford synge Imagine, på America's got talent. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Jeg vil høre Øystein Hegvik synge Fix You av Coldplay på Idol ifjor. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Jeg vil se en video noen andre har postet i denne tråden tidligere, som du syntes var gøy, trist, eller annet osv. Endret 6. september 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Tredje gangen denne blir postet her? Jeg vil se en tilfeldig video blant videoene jeg fikk sett tidligere. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Hva mener du? Noe du selv har postet her, eller en video som noen andre har postet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Hva mener du? Noe du selv har postet her, eller en video som noen andre har postet?Nei, jeg mener videoer jeg ba om å se tidligere. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Ok. Tror jeg skjønner nå. Du ville tidligere se en tilfeldig video fra påtryneteateret. Jeg vil siste land som ble presentert i Geography Now. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Jeg vil se siste artist på Song Association Game av ELLE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå