LaStrada Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei! Mitt gamle geforce 4 ti 4400 holder på å streike her nå... DVI (eller hva den nå het) utgangen har slutta å funke, slutter plutselig å funke og må restarte pcen +++ Så da lurte jeg på hva slags skjermkort jeg skulle velge. Det skal seff klokkes Så da er spørsmålet, nvidia eller ati? Tenkte å bruke 2 - 3 000 på skjermkortet (uten moms ) Skjermkortet skal seff vannavkjøles da Noen bra erfaringer? Pris / ytelse? Har tenkt litt på dette, dette og dette. Er disse bra? (kjøper fra norek og får dem enda billigere ) Takker for svar! God Jul! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er vel ett fett om du går for PowerColor eller Sapphire. Mulig sistnevnte har større bundle. UE har vifteløs kjøleløsning, ingen vits for deg å betale mer for det siden kortet skal vannkjøles. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 og bundle er? Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bundlet med hl2! Betyr at du får md halflife 2!! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bundlet med hl2! Betyr at du får md halflife 2!! Det er XT-kortene som er bundlet med HL2 (og visstnok Hercules 9800PRO). Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bundle er "heile pakka" altså alt av ledninger, papp, adaptere drivercder og dilldall du får med i eska. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har hørt mye drit og tangt om kjølingen med powercolour kort, så selv ville jeg gått for et Saphire i stedenfor. Go julaften Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har hørt mye drit og tangt om kjølingen med powercolour kort, så selv ville jeg gått for et Saphire i stedenfor. Go julaften All den driten er at viftene har stoppet. Det er fikset på kortene som selges nå. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Bundle er "heile pakka" altså alt av ledninger, papp, adaptere drivercder og dilldall du får med i eska. Okei da! Jeg gir meg!! Tok bare et exempel da! God Jul alle sammen! Det regner her i mandal Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har hørt mye drit og tangt om kjølingen med powercolour kort, så selv ville jeg gått for et Saphire i stedenfor. Go julaften I tillegg sier han at kortet "seff" skal vannavkjøles.... Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Gå for PowerColor sitt.Så sparer du noen få kroner som du kan bruke på noe annet. Bundle på PC er helt grei. TombRaider Angel of Darkness i fullvers og andre små spill og demoer. + ledninger! God Jul Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jepp, får vel gå for PowerColor sitt da... Men blir nok ikke før litt etter nyttår... Fikk ikke så mye penger i år... Har det kortet kjøleribber på minnet? For ellers må jo det også kjøles Hvis det ikke følger med kjøleribber, hvilke kjøleribber anbefaller dere? Og hva burde jeg feste dem med? God Jul! Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er det ikke kjøle ribber på de fleste grafikkort da?? Til og med jeg har det med mitt "mx 420"!! hehe! Jeg må også vente med å kjøpe grafikkortet pga det blir hele tida utsatt!! ****** heller!! Gecube Extreme 9600xt! er vel litt bedre enn det vanlige xt!! http://www.multicom.no/ Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 kjøleribber på MINNET.... ikke alle har det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå