Rious Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 sku bestill 5Gb ekstra med forbruksmålern.. sto at det tok maks 20sek. men det skjedde igen ting !! *host*telenor*host* noen som har en ide hvorfor ikke det funker? Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Logg deg av og logg deg på. Skal gå rimelig fort. Si fra hvis du ikke får den Lenke til kommentar
Rious Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 nope logget av routern.. funker enda ikke Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Logg deg PÅ routern igjen også du Lenke til kommentar
Rious Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) nope Endret 22. desember 2003 av Rious Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 rolig, dette har skjedd med meg flere ganger..... Greia er at det er noe bug eller ettlerannet i programmet, eller at det er noe feil med servern..... Jeg prøvde desperat å bestille påfyll tre ganger eterhverandre, fungerte ikke... Måtte bestille påfyll via online.no.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg kjøpte den 5gb greia og da gikk det med engang. For deg som laster mye ned så synes jeg heller at du skal bestille nattsurf. Laste ned så mye du vil om natta uten å belaste kvoten. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 skriv telehore Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hos meg funker det bra, får du bekreftelsen Du har nå bestilt 5gb ekstra påfyll (eller noe slikt)? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er vel bare helt latterlig å ha telenor in the first place vel? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det tar gjerne litt tid før Forbruksmåleren registerer det. Hos meg tok det 15 min sånn sirkus... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 skriv telehore Du virker som en jævlig seriøs fyr! Det er kanskje greit å ha noe konstruktivt å komme med når du skal poste, ellers er det like greit å drite i det! Back to topic; Har vært borti at det ikke har virket hos faren min, så da tok jeg en telefon til support, som ordnet det derfra! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er vel bare helt latterlig å ha telenor in the first place vel? Faktisk mindre latterlig og ha kvalito Får værtfall lave priser og ingen kvote! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 "Salte Aper" er utestengt i en måned, dog ikke bare grunnet denne kommentaren. Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er vel bare helt latterlig å ha telenor in the first place vel? Faktisk mindre latterlig og ha kvalito Får værtfall lave priser og ingen kvote! Er jo mange som kun kan få Telenor da. Det er jo Telenor som har størst dekning her i landet , Dessuten er oppetiden til Telenor meeeget bra synes jeg , iallefall her jeg bor. Det som er surt med Telenor er Sperra på nedlastning av GB og litt stive priser, Selv skal jeg snart bytte til Catch Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er vel bare helt latterlig å ha telenor in the first place vel? Ja jeg syntes det er vanvittig latterlig å ha ei stabil llinje, som det aldri er problemer med. Helt enig med deg Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) sku bestill 5Gb ekstra med forbruksmålern.. sto at det tok maks 20sek. men det skjedde igen ting !! *host*telenor*host* noen som har en ide hvorfor ikke det funker? Hører ikke denne "egentlig" til under et annet emne? Slik som internett og nettverk foreksempel Endret 26. desember 2003 av Duron rocks Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 har bestillt en gang. tok sikkert 2 sec så funka det! Lenke til kommentar
Drag0n- Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hah, hadde samme problemet i sommer, så jeg spamma bare litt på knappen så pluteselig neste dag hadde jeg 50 gig extra å en hissi mamma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå