SweetMushrooms Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Noen som vet om andre personer som "Snåsamannen" og "vistemannen" eller kan anbefalle noen synske/medium i bergen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Fryktelig mye grums og sjarlataner i den "bransjen", jeg ville anbefalt mer reelle behandlere. Om du ønsker å vite fremtiden eller snakke med døde er dette dessverre ikke mulig. 3 Lenke til kommentar
SweetMushrooms Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Desverre er det alt for mange sånne i den "bransjen" ja, defor jeg håpte at noen hadde noen og anbefalle som skiller seg mer ut en alle andre. De døde kan jeg snakke med når jeg er dø og fremtiden finner jeg ut av når jeg er der. Er mer at jeg vil treffe en som kansje kunne ha hjulpet meg og finne ut mer av meg selv, gå dypere inn i meg på en spirituel måte og få ut det posetive og lykken i meg da jeg er går i en ond sirkel av deprasjon og angst og en voldsom stor smerte inni meg som jeg ikke blit kvitt, så da var håpet mitt om og finne en spirituell person som kunne ha hjulpet meg. Høres sikkert teit ut men har en følelse av at det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hva med en psykolog? De har masse trening i den typen terapi det høres ut som du er ute etter, noen av dem er til og med ganske spirituelle av seg. 3 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Desverre er det alt for mange sånne i den "bransjen" ja, defor jeg håpte at noen hadde noen og anbefalle som skiller seg mer ut en alle andre. De døde kan jeg snakke med når jeg er dø og fremtiden finner jeg ut av når jeg er der. Er mer at jeg vil treffe en som kansje kunne ha hjulpet meg og finne ut mer av meg selv, gå dypere inn i meg på en spirituel måte og få ut det posetive og lykken i meg da jeg er går i en ond sirkel av deprasjon og angst og en voldsom stor smerte inni meg som jeg ikke blit kvitt, så da var håpet mitt om og finne en spirituell person som kunne ha hjulpet meg. Høres sikkert teit ut men har en følelse av at det kan hjelpe. Det du leter etter er en person som er klok og har interesse for menneskelig lidelse. Ikke en som er synsk. Blant leger eller annet helsepersonell finner du kanskje slike personer. Kanskje særlig blant eldre. Men for all del. Hvem vet? Kanskje finnes det virkelig personer med spesielle evner. Politiet bruker til tider såkalte synske. Men selv om du skulle finne en slik, er det jo ikke sikkert personen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det er to typer synske. Du har de som med viten svindler deg, også har du de som er spik spenna gale som tror de har evner. Hvilken type foretrekker du? 7 Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Desverre er det alt for mange sånne i den "bransjen" ja, defor jeg håpte at noen hadde noen og anbefalle som skiller seg mer ut en alle andre. De døde kan jeg snakke med når jeg er dø og fremtiden finner jeg ut av når jeg er der. Er mer at jeg vil treffe en som kansje kunne ha hjulpet meg og finne ut mer av meg selv, gå dypere inn i meg på en spirituel måte og få ut det posetive og lykken i meg da jeg er går i en ond sirkel av deprasjon og angst og en voldsom stor smerte inni meg som jeg ikke blit kvitt, så da var håpet mitt om og finne en spirituell person som kunne ha hjulpet meg. Høres sikkert teit ut men har en følelse av at det kan hjelpe. Tror jeg ville prøvd psykolog - om du gjerne vil det skal være spirituelt tror jeg jeg hadde gått for et kurs/opphold innen buddhisme med fokus på selvinnsikt og meditasjon. Noe ala dette: Da slipper du å bli dratt inn i noe spesifikt religiøst/en menighet, samtidig som det er spirituelt og fokuserer på selvet. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Kan anbefale han her. Han har spådd verdens undergang: Endret 3. april 2019 av G Lenke til kommentar
0laf Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg bor ikke i Bergen, men dersom du sender meg et brev med dine ønsker og en femhundrelapp, så skal jeg gi deg svar på alt du lurer på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå