Kynxx Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) I dag! (Dette er ingen aprilspøk) har Onecall sendt en oppdatering av operatørinstillinger til min iphone 7 plus. Vel inneni menyene finner jeg brått wifi tale som valg. Aktiverer dette og restarter telefonen og brått står det wifi tale øverst til venstre. Endelig! *edit* iPhone: Programvare må være IOS 12.2 eller nyere og operatørinnstillingen må være oppdatert. Dette kommer automatisk til din telefon når det er klart. Åpne Innstillinger - Telefon - WiFi-anrop - Skru på ? Endret 1. april 2019 av Kynxx Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Stemmer bra, jeg fikk det med en gang jeg porterte over fra Komplett Mobil i forrige uke.Jeg ble meget overrasket selv da selv kundeservice sa de ikke støttet dette for iPhone enda Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Det virker som det kommer litt tilfeldig. Samboeren min med iphone 8+ og samme abonnement harbikke fått oppdateringen enda. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Om jeg husker riktig mener jeg man kan hente ned operatørinnstillinger manuelt. Innstillinger > Generelt > om. Mener det skal komme opp en dialogboks da om det er nye innstillinger tilgjengelig. Versjonen jeg har er «One Call 36.1». Men mulig dette pushes ut i puljer som du sier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hmm.. Valgte dere å porterte tidligere? Fikk beskjed om at dette skulle skje i slutten av april.. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Oppdateringen kom så fort jeg gikk inn på instillinger - generelt - om. Og nå har hun wifi tale. Takk 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Ikke verst, bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hmm.. Valgte dere å porterte tidligere? Fikk beskjed om at dette skulle skje i slutten av april.. one call dette, ikke ice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 one call dette, ikke ice Fail. Jaja, jeg gikk selv over til Telia. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Jeg har hatt onecall siden desember. Jeg har alltid latt meg irritere over onecall og nektet å bli kunde, men etter jeg porterte til dem har jeg nå vært fornøyd hele veien på alle plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå