Morgens Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Gikk på en liten smell med useriøs selger og Visa sin 4 mnd. frist for reklamasjon. Nå har jeg en omvendt sak hvor jeg reklamerte umiddelbart, Bank Norwegian «glemte» saken og avsluttet mitt kundeforhold samtidig som de sendte meg til inkasso. Selvsagt beklaget de og «aktiviserte» kundeforholdet når jeg klagde. Hvor lang tid kan Visa bruke på å behandle en reklamasjon? De skrev det kunne ta inntil 4 mnd. i midten av oktober. Kan jeg anse saken som vunnet eller får jeg et svar? Takk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå