Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er ICQ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ICQ = I seek you.

Blandt de første chatte programmene. Gjør akkurat det samme som MSN og alle de andre. Var veldig bra, og det mest brukte, helt til de fikk kontrakt med et stort amrikansk selskap.

Versjoner frem t.om 99 fungerer ikke lenger (mye tull i kommunikasjonen med server)

Versjon 2000a og b fungerer greit med et par crackinger for å blir kvitt en del drit.

Alt som har kommet senere er bare å kaste.

3dje parts programmer som støtter både icq, msn og flere samtidig fungerer ofte bedre enn icqs eget program. (fordi selve icq programmet har blitt for amrikanisert)

Lenke til kommentar
Oh mercy.. www.icq.com

Les for ******...

Helt enig her! Er da ikke så vanslkig å søke frem til icq sine web sider å lese litt om hva det er...

Er lei av folk som ikke gidder å lette/lese sjøl og bare spør om hver minste ting.. Ikke rart forumet 'renner' over av spam!.. :no:

GOD JUL! :xmas:

Lenke til kommentar

An easy-to-use online instant messaging program developed by Mirabilis LTD. Prounounced as separate letters, so that it sounds like "I-Seek-You," ICQ is similar to America OnLine's popular Buddy List and Instant Messenger programs. It is used as a conferencing tool by individuals on the Net to chat, e-mail, perform file transfers, play computer games, and more.

Once you have downloaded and installed ICQ onto your PC, you can create a list of friends, family, business associates, etc. (who also have ICQ on their PC's). ICQ uses this list to find your friends for you, and notifies you once they have signed onto the Net. You can then send messages, chat in real time, play games, etc.

ha en god jul :xmas:

Lenke til kommentar

ICQ = Originalen innen IM.

Jada, jeg vet du hadde netsend o.l. men MSN, Yahoo, AOL, AIM osv... er alle etteraping etter ICQ.

Dessverre ble ICQ-nettverket så nedsylta med spam før de fikk opp noen sperrer for det, så de har mistet de fleste brukerne til MSN og AOL (inkludert meg)... litt "Netscape all over again" feeling her :roll:

Litt overrasket over at folk er så historieløse at de ikke har fått med seg hva ICQ var/er. Neste spørsmål blir vel hva Netscape er :cry:

Lenke til kommentar
Vet nå ikke helt jeg da!  Ikke mer julestemning en at jeg nå må gå å kjøpe meg vinterdekk.... Stemning for lommeboka da gitt!  :p

vel hvis det er noen trøst så får kommunene mye mer inn i moms i julen ... ikke det at det gjør at de får noe mer i kassen da ... :cry:

haha ha en god jul ... slutt på denne saken ... :green::xmas::thumbup:

Endret av Angelboy
Lenke til kommentar
Oh mercy.. www.icq.com

Les for ******...

Helt enig her! Er da ikke så vanslkig å søke frem til icq sine web sider å lese litt om hva det er...

Er lei av folk som ikke gidder å lette/lese sjøl og bare spør om hver minste ting.. Ikke rart forumet 'renner' over av spam!.. :no:

GOD JUL! :xmas:

HVEM HAR SAGT AT DU MÅ SVARE ELLER LESE INNLEGGET MITT DA!

Og ser dere ikke at det står SERIØSE innlegg!!!!!?????

Du er lei av folk som ikke gidder å lette/lese sjøl...?

Ja, ser jo at du kan lese mye bedre en alle andre...

Og hvorfor har dere gjort om diskusjonen om til julediskusjon?!

Hva er det som skjer med dette forumet?

Er det ingen seriøse mennesker igjen her... (minus de som faktisk greide og svare seriøst da...)

Lenke til kommentar

kjære deg da cola_boy

som du ser har jeg svart deg seriøst lengre oppe, så du har svaret ditt det var bare litt hyggelig at det var så mange bergensere her ...(er det selv) og så er det jo jul og da skjer det jo mye rart kanskje julenissen sender en gave til deg også i år ... :D

ikke dø om det sklir litt ut da du har jo fått den infoen du har bedt om ...

og ikke glem .... ha en god jul da for det er det jul er ment som :xmas:

;) all the best

ps ! regn på juleaften sux ... men slik er det å bo i bergen (u never know what u gonan get)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...