magnum44 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ser ut som Logitech har sluttet å lage denne. (Den med ekte skinn og greier) Er det noen som tilfeldigvis vet hvor en kan få tak i en slik som dette? Alle andre ratt blir leketøy etter å ha prøvd denne Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har prøvd samme selv, og rattet er vanskelig å oppdrive. En kan importere fra USA, men da blir det usannsynlig dyrt pga frakt og toll. Jeg skal gi deg info hvis jeg får tak i. Kanskje vi kan bestille sammen hvis en må importere? Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mener at spaceworld selger den,vaffal her i tr.heim Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Logitech MOMO Racing Force har ihvertfall flexi, komplett og spaceworld...men snakker du om det røde spesial-rattet, med blanke pedaler og greier må du nok leite litt lenger! vh krister Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg bestillte mitt fra Logitech sine egne sider, men det ser ut til at de har sluttet med det her også. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 de selger jo alltid noen på www.ebay.com da. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du får rattet med rød farge (spesial versjon) på Telebutikken på stovnersenteret i Oslo Har kjøpt det fungerer utmerket, Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Yess. Fikk faktisk tak i på Ram&Rom i Lillestrøm i forgårs! Dvs en kompis av meg kjøpte det og sender det til meg. Er vel her på lørdag. Det var det siste de hadde og de ville ikke få inn flere. Hva ga du for ditt på Telebutikken? Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har et slikt ett Det er utrolig deilig og kjøre med... har også fått det til å fungere med noen ps2 spill. det er det beste rattet jeg noen gang har brukt vertfall Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har nesten slått mitt i stykker... Det fungerer fortsatt, men det hender at styringen lugger litt. Jeg hadde ikke helt innsett hvor bra dette rattet er før jeg i går forsøkte å bruke det gamle Sidewinder FF-rattet mitt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 En kamerat av meg jobber på telebutikken og han tok dem med hjem gratis og rattet fungerer supert Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har også et Logitech MOMO Force. Det er det beste rattet jeg har prøvd ihvertfall. Håper det kommer noen bra "ikke-arkade" bilspill snart, slik at jeg kan børste støvet av det igjen. Har stått mer eller mindre ubrukt siden sommerferien. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har sett det på PCEksperten.no (eller noe sånt), koster over tusen kroner... Lenke til kommentar
Straits Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det rattet er jævli konge!! (Unnskyld språket) men det trengs for å si hvor bra det egentlig er! Solør edb på Kongsvinger har det veit jeg.. Hvis det er interessant... Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Håper det kommer noen bra "ikke-arkade" bilspill snart, slik at jeg kan børste støvet av det igjen. Det er da masse å velge mellom? Spiller endel ETCC for tiden. Svært realistisk. Ta en titt på Blackhole Motorsports' websider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå