Martin Braathen Røise Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Nå skal du slippe å fjerne PCen når du går igjennom sikkerhetskontrollen i USA Lenke til kommentar
G Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Gleder meg virkelig til dette. Nå slipper man lange køer på sykehuset: https://www.bbc.com/news/world-asia-43057574 https://www.youtube.com/watch?v=9VSwTUZSQ98 Endret 1. april 2019 av G 1 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Knall! Nå håper jeg bare noen lager en scanner som gjør at vi slipper å ta av belte, sko mobiltelefon osv. 1 Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Knall! Nå håper jeg bare noen lager en scanner som gjør at vi slipper å ta av belte, sko mobiltelefon osv. Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter. Skal tro når man får lignende skannere her i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter. Skal tro når man får lignende skannere her i Norge? I USA må man nesten alltid fjerne sko uavhengig av skotype, i Europa så og si aldri(?). Lenke til kommentar
Oklo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter. Skal tro når man får lignende skannere her i Norge? I USA må man nesten alltid fjerne sko uavhengig av skotype, i Europa så og si aldri(?). Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA. Sant nok Vaktene sier iallfall alltid at en må ta av skoene. Eneste unntaket er vel unger under 6 år og eldre over 75 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA. Sant nok Vaktene sier iallfall alltid at en må ta av skoene. Eneste unntaket er vel unger under 6 år og eldre over 75 eller noe sånt. Tok ikke av sko i USA i februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå