Gå til innhold

Nå skal du slippe å fjerne PCen når du går igjennom sikkerhetskontrollen i USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knall! Nå håper jeg bare noen lager en scanner som gjør at vi slipper å ta av belte, sko mobiltelefon osv.

Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter.

Skal tro når man får lignende skannere her i Norge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter.

I USA må man nesten alltid fjerne sko uavhengig av skotype, i Europa så og si aldri(?).

Lenke til kommentar

I USA må man nesten alltid fjerne sko uavhengig av skotype, i Europa så og si aldri(?).

Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA.

Sant nok :) Vaktene sier iallfall alltid at en må ta av skoene.

Eneste unntaket er vel unger under 6 år og eldre over 75 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Sant nok :) Vaktene sier iallfall alltid at en må ta av skoene.

Eneste unntaket er vel unger under 6 år og eldre over 75 eller noe sånt.

Tok ikke av sko i USA i februar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...