Niklasp Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Apples nye øreplugger slaktes av reparasjonsnettsted.– Nesten helt umulig å reparere Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg er like imponert over Apple sitt design, som hvor mye jeg syns det er avskylig og forfærdelig. Ganske imponerende. Er nå bra at de har dårlig lyd kvalitet også, så er det absolutt ikke noe jeg går glipp av. Koser meg med marshall headsett med/uten kabel ?? 2 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Som alt annet av deres produkter... 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg johanf Skrevet 1. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Marshall? Og så spytter du på Apple for dårlig lydkvalitet? Du er morsom du. Hadde det ikke vært 1. april i dag, skulle jeg nesten tatt deg alvorlig. Jeg er like imponert over Apple sitt design, som hvor mye jeg syns det er avskylig og forfærdelig. Ganske imponerende. Er nå bra at de har dårlig lyd kvalitet også, så er det absolutt ikke noe jeg går glipp av. Koser meg med marshall headsett med/uten kabel Endret 1. april 2019 av johanf 12 Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Kanskje ikke så nøye av artikkelforfatter å nevne at 1 generasjon også fikk 0/10. Det gir mer clickbait å gi inntrykk av at de nye er dårligere enn 1 gen. :-) 6 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Kunne vel kanskje sammenlignet med tilsvarende produkter.... Hvor lette er Galaxy Buds å reparere? Jaybird? Jabra? Jo mindre de er og mer fukt-/vanntette de skal være jo vanskeligere er de å reparere. 3 Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Kunne vel kanskje sammenlignet med tilsvarende produkter.... Hvor lette er Galaxy Buds å reparere? Jaybird? Jabra? Jo mindre de er og mer fukt-/vanntette de skal være jo vanskeligere er de å reparere. Les artikkelen så får du svar "Det er i sterk kontrast til Samsungs tilsvarende øreplugger, Galaxy Buds, som nettstedet ga 6/10 til." 7 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Jeg er like imponert over Apple sitt design, som hvor mye jeg syns det er avskylig og forfærdelig. Ganske imponerende. Er nå bra at de har dårlig lyd kvalitet også, så er det absolutt ikke noe jeg går glipp av. Koser meg med marshall headsett med/uten kabel Jeg synes ofte Apples produkter er pene, men du kan da ikke mene at du er imponert over designet på Airpods? Det ser ut som brukerne har plukket våte, dvaske sneiper og puttet i ørene, de ser jo rett og slett helt jævlige ut. Endret 3. april 2019 av NgZ 1 Lenke til kommentar
TxT Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Jepp, hoved motivasjonen min for å kjøpe produkter er å kunne reparere det, gjerne selv. Selv er jeg ufattelig skuffet, fordi jeg har hatt 1.gen airPods siden start men det er ingen feil ved den ennå. All jokes aside, så jo nærmere null man får på testen til iFixit, desto bedre? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hvor mange her har noensinne reparert et sett med øreplugger forresten? Jeg har gjort det selv faktisk, men det hadde sannsynligvis vært billigere for meg å kjøpe et par nye. Med tanke på all tiden jeg brukte på det. Det skrikes høyt om at Apple er så umulige å reparere, men dette er langt ifra et Apple-fenomen. Stort sett alt idag er bygget for at man ikke skal fikse det selv. Det er festet med lim, trangt og kompakt, og dessuten omtrent umulig å oppdrive deler. Jeg sier ikke at APple er uskyldige i dette, men de er langt ifra alene om å lage det på den måten. Men jeg ønsker selv at det skal bli enklere å reparere ting som laptop eller skjermbytte f.eks. Ingen snakker om at man bytter skjerm på en iPhone på 15 minutter, mens man bruker 3 timer på en Huawei eller Samsung hvor man må til med masse ekstra dilldall som hårføner og nytt lim for å få skiten på plass igjen. 2 Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hvor mange her har noensinne reparert et sett med øreplugger forresten? Sikkert ikke mange, nei. Det eneste jeg forventer er at en på batteridrevne produkter er rimelig lett å skifte batteri. 4 Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Marshall? Og så spytter du på Apple for dårlig lydkvalitet? Du er morsom du. Hadde det ikke vært 1. april i dag, skulle jeg nesten tatt deg alvorlig. Jeg er like imponert over Apple sitt design, som hvor mye jeg syns det er avskylig og forfærdelig. Ganske imponerende. Er nå bra at de har dårlig lyd kvalitet også, så er det absolutt ikke noe jeg går glipp av. Koser meg med marshall headsett med/uten kabel Apple har dårlig lydkvalitet kontra mange andre Android telefoner der ute.. 1 Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hvor mange her har noensinne reparert et sett med øreplugger forresten?Sikkert ikke mange, nei. Det eneste jeg forventer er at en på batteridrevne produkter er rimelig lett å skifte batteri. Håper du ikke har kjøpt nyeste Samsung S10 da. -Battery replacement is possible, but still unnecessarily difficult. Score 3/10 hos iFixit. Vs iPhone XS. +Critical display and battery repairs remain a priority in the iPhone's design. Score 6/10. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Apple har dårlig lydkvalitet kontra mange andre Android telefoner der ute.. Nå snakker vi om trådløse headset, ikke Android-telefoner. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Apple har dårlig lydkvalitet kontra mange andre Android telefoner der ute.. Tull og tøys! IPhone scorer høyt i alle tester av lydkvalitet. Det kan selvfølgelig finnes modeller der ute med bedre lyd, men å påstå at det er dårlig er bare svada. Endret 2. april 2019 av Slettet-BnKsB4Fg0P 2 Lenke til kommentar
julaften Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Men på plussiden: Det at proppene er stappfulle av lim gjør at de i praksis tåler vannsprut bedre enn de egentlig er spesifisert for. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 At de er "disponible"? Ikke helt det "disposable" betyr. Prøv "engangs", "bruk og kast", "Ikke-reparerbar" eller lignende. 3 Lenke til kommentar
Per Stornes Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Hei Niklas, "disappointingly disposable" betyr ikke "skuffende disponible". "Disposable" betyr i denne sammenhengen "(of an article) intended to be used once, or until no longer useful, and then thrown away." Man kunne kanskje oversatt med "bruk og kast". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg