steinjarle Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Komplett Mobil forsvinner – dette er de beste alternativene Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Komplett Mobil forsvinner – dette er de beste alternativene Kanskje også få med at Fjordkraft Mobil gir samme pris som for strømkundene sine til alle nye kunder frem til 01. juli. Så 1 GB til 119 kr mnd, 2 GB til 189 kr mnd og så videre. 1 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Kan nevne igjen at du får 500 cash points og 3% avslag i måneden hvis du bytter til talkmore med ditt norwegian reward nummer. https://talkmore.no/norwegian Endret 1. april 2019 av Kirikovski Lenke til kommentar
steinjarle Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Komplett Mobil forsvinner – dette er de beste alternativene Kanskje også få med at Fjordkraft Mobil gir samme pris som for strømkundene sine til alle nye kunder frem til 01. juli. Så 1 GB til 119 kr mnd, 2 GB til 189 kr mnd og så videre. Takk, det er herved nevnt. Stein Jarle, Tek 1 Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Om man velger en tilbyder som bruker Telenors nett, får man også samme operatører i utlandet som Telenor benytter? (Altså at utenlandsdekningen tilsvarer Telenors?) Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Rart at onecall er så mye dyre enn alle andre på USA priser GE, er faktisk veldig bra ut. på USA priser, men totalbilde er ikke så bra når man kommer opp i datamengde 20-30G+ Får håpe denne artikkelen får One call til å senke prisene drastisk. Når de er opp till 28 ganger dyre per mb så er det noen som virkelig har sovnet på perrongen Snakket med en på onecall chat, veldig arrogant person som mente at 1G var mer en nok for de fleste under en ferie og at de hadde veldige god tilbud for usa Endret 1. april 2019 av -Night- Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Kunne sverget på at Saga tok betalt for bruk av BankID for 2 uker siden. Nå er det gratis Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Kunne sverget på at Saga tok betalt for bruk av BankID for 2 uker siden. Nå er det gratis Ja de fikk plutselig hastverk med å fjerne det gebyret av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Legger merke til at Happybytes er billigere å bruke i USA og Thailand enn Norge hvor 1GB bare koster kr. 100,-.I Norge koster samme bruk kr. 149,-Dette sier vel litt om fortjenestepotensialet til operatørene! Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Det bør vel også nevnes at ICE har et 500 mb abb til 99 pr mnd for oss som bruker telefonen primært som telefon. 1 Lenke til kommentar
inside_451745 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Legger merke til at Happybytes er billigere å bruke i USA og Thailand enn Norge hvor 1GB bare koster kr. 100,-. I Norge koster samme bruk kr. 149,- Dette sier vel litt om fortjenestepotensialet til operatørene! Grunnen til det er at kost/grossistprisen til Telenor på data i Norge starter skyhøyt for den første Gigabyten og faller jevn frem til ca 10GB og så flater ut. Derfor ser dataprisene til Happybytes ut som de gjør (marginalt påslag på kostpris). Det er et håp om at ny regulering fra Nkom kan gjøre noe med en ganske håpløs grossistmodell. Thomas//Happybytes 5 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Med Komplett og rollover, så kunne man reise til USA med en 100 GB datapakke for 600 kr. Ingen som kan konkurrere med det. 2 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Sekundet jeg fikk den "flotte" nyheten så tok jeg kontakt med HappyBytes med engang. Skal bli spennende og se hvordan det blir med dem og deres "betal for det du bruker" konsept. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Sekundet jeg fikk den "flotte" nyheten så tok jeg kontakt med HappyBytes med engang. Skal bli spennende og se hvordan det blir med dem og deres "betal for det du bruker" konsept. Jeg hadde happybytes og endte alltid opp med fakturaer på 300-400kr per mnd i bruk da det er denne summen happybytes ønsker seg. Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Det blir helt klart ikke ice igjen. I mitt område var det ekstremt elendig teknisk. Det kunne ta 60 sekunder å ringe ut, og i 60-70% av tilfellene når noen ringte inn ble det opptattsignal eller bare aldri ringelyd. EU+ er det jo heller ingen som matcher, og spesielt ikke ice. 1 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Blir nok Fjordkraft mobil, da de har telenor dekning & helt ok pris for 1GB. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Finner ikke noe på sidene av alternativene som har data kontotroll som reduserer hastighet istedenfor fakturere fantasi priser pr. Mb og har gratis bank Id finnes det? Må ha Telenor dekning da jeg ikke har annen dekning (jeg har prøvd). Endret 1. april 2019 av Maxopp Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Finner ikke noe på sidene av alternativene som har data kontotroll som reduserer hastighet istedenfor fakturere fantasi priser pr. Mb og har gratis bank Id finnes det? Må ha Telenor dekning da jeg ikke har annen dekning (jeg har prøvd). Gemobil.no kommer med datakontroll slik hastigheten strupes ved overforbruk slik du nevner. Du kan også velge Telipol som tilbyr dette som en tjeneste du kan aktivere kostnadsfritt. Begge har Telenor-dekning og gratis Bankid. Endret 2. april 2019 av Hedonism Lenke til kommentar
heya1 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 hele familien og jeg har 50 gigabyte fra get til 239 kr pr abo. tror det er noe de kun selger for å lokke kunder. hadde en selger på døra Lenke til kommentar
Paul HD Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Finner ikke noe på sidene av alternativene som har data kontotroll som reduserer hastighet istedenfor fakturere fantasi priser pr. Mb og har gratis bank Id finnes det? Må ha Telenor dekning da jeg ikke har annen dekning (jeg har prøvd). Sponz har telenor, gratis bank id og "full kontroll" som gjør at du kan stenge overforbruk av data, utenlandsbruk spesialnummer, innholdstjenester og båt/satelitt. Denne informasjonen kommer ikke godt frem på siden deres. Hadde den gjort det hadde jeg valgt Sponz, istedet har jeg akkurat byttet til Saga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg