Gå til innhold

Mulig å spille GameCube -spill på PC?

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tviler sterkt på at det går, men spør nå fordet;

Siden det det er mulig å putte inn en GameCube-CD i PC'n, burde det ikke være mulig å lese CD da? Finnes det er program som klarer å tolke GameCube spill?

Hvis ikke; hvorfor?

mvh Bone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSX (PS1) går helt topp å emulere på dagens maskiner. Hastigheten er ikke no problem. Eneste problema er at emulatorene ikke er 100% kompatible.

N64 går også veldig greit, men PS2 tror jeg ingen verdens ting på funker før jeg faktisk ser det selv.

Tar vel en maskin på rett rundt 800-1000MHz pluss et bra skjermkort for å emulere en 32bit, 33MHz PSX maskin. Da er det bare å tenke på hvor rask maskin man må ha for å emulere en PS2 på flere hundre MHz.

Lenke til kommentar
PSX (PS1) går helt topp å emulere på dagens maskiner. Hastigheten er ikke no problem. Eneste problema er at emulatorene ikke er 100% kompatible.

N64 går også veldig greit, men PS2 tror jeg ingen verdens ting på funker før jeg faktisk ser det selv.

Tar vel en maskin på rett rundt 800-1000MHz pluss et bra skjermkort for å emulere en 32bit, 33MHz PSX maskin. Da er det bare å tenke på hvor rask maskin man må ha for å emulere en PS2 på flere hundre MHz.

Du kunne jo brkut en sånn super pc til et par millioner :p

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...