Populært innlegg Gavekort Skrevet 1. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2019 Vi har nå sett oss lei av utdatert IPB. Vi her i ledelsen har derfor besluttet oss for å flytte forumløsningen og kommentarfeltene over til en Facebook-løsning som en del av vårt moderniseringsprosjekt. Ved hjelp av Facebook så vil vi være i bedre stand til å holde en saklig debatt, vi vil få utvidet funksjonalitet der du ikke bare kan plusse innlegg, men like innlegg, gråte innlegg, sint på innlegg, være sjokket av innlegg og le av innlegg. Vi anser Facebook som fremtiden og har derfor også funnet ut at en gruppe på Facebook er fremtiden for forumet. Fra og med kl. 23:59 så vil vårt domene diskusjon.no peke over til vår Facebook-side. Vi håper å se deg der! Lik oss: https://www.facebook.com/Diskusjonno/ Mvh, Oss på teamet 25 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hmmm .... hva med oss som ikke er på fjesboka? Well, it has been fun as long as it lasted. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 1. april 2019 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2019 Hmmm .... hva med oss som ikke er på fjesboka? Well, it has been fun as long as it lasted. Hei! Som en del av denne prosessen så har vi avtalt med Facebook at alle våre medlemmer uten konto skal få opprettet en ny, ferdig utfylt med navn og profilbilde. 20 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) 1.04.2019 Endret 1. april 2019 av L/-R~ 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Ah... Fikk litt sjokk der ja, inntil jeg så datoen.. Trigga nesten et rageinnlegg haha 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Ah LOL - gikk i baret og var klar for en skikkelig sinnamail, ja!Well played! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Fint jeg hadde sett aprilspøk på en annen side forut for denne Likte aprilhumoren her. Forresten, er 10-åringer tillatt å bruke Facebook da? Edit: Så en annen god aprilspøk på youtube-annonse i dag: Cutters åpner drive-in, som tar 10 min på hårklipp. Du stikker hode ut av sjåførvinduet og en ansatt sitter i veistøyen og klipper litt av håret ditt Endret 1. april 2019 av G 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Ja, denne var god. Jeg tok den ikke, har ikke vært utsatt for noen artigheter i dag heller. Jeg var i ferd med å lage et svar med oss som ikke er på Facebook og dermed ikke lenger kan delta her. Endret 1. april 2019 av plankeby Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 IPB suger skikkelig, men Face hadde vært døden, glad det er tull 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Håper faen ikke vi bytter over.. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) IPB suger skikkelig, men Face hadde vært døden, glad det er tull Om det suger å drifte IPB vet jeg ikke noe om, men den visuelle løsningen og designet er perfekt for min del. Ryddig og enkel layout uten masse fjas og tull. Med Facebook hadde vel mange tråder blitt som denne, fjas og tull Endret 1. april 2019 av plankeby Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 IPB suger skikkelig, (...) Jeg veit ikke helt, jeg. IPB er ikke så ille. Har brukt mye verre forumplattformer. Men jeg kan si meg enig i at IPB henger litt etter og har gjort det et par år hvertfall. Jeg liker det hvertfall litt. Kanskje det bare er Stockholmsyndrom jeg har påført meg selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Good show tok den ikke med en gang, er jo vant med at noen finner på sånt i dag. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Conan Chop Chop fra Funcom må vel ha vært en aprilspøk også vel? Merk annonseringsdato. Ser at aksjen respondere litt opp på "nyheten" Endret 2. april 2019 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå