Jon-d Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mission 4 på USA er jo helt umulig! Selv med Trainer så jeg har unlimited $$$ og power (var desperat) så blir jeg knust... Sender Har spilt C&C en god del og er ikke helt idiot, så dette irriterer meg max! Noen som har tips? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 WoW! Husker jo selv at jeg bare lekte meg gjennom hele dette spillet. Er *lenge* siden jeg har spilt det nå da, men hva handler mappet om? Og det kan være et problem med patchen du har installert eller en crack hvis du bruker det? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Oppdrag 4 med USA? Det oppdraget der de sender inn en haug av fallskjermjegere? vel om det er det oppdraget så gjorde jeg det iallefall slik: Først tok jeg over olja i nærheten av flyplassen. så satt jeg opp et godt defence runt flystripa (patriots foran, og firebases med MD litt lengre bak), og dekket t.o.m begge broene og olja. Etterpå byggde jeg avengers og mikset dem rundt i forsvarslinja sammen med paladins for å nøytralisere fientlige raketter. Samtidig som jeg satt opp forsvar sendte jeg en liten gjeng med rangers, en siper og Burton i en hummer bort til olja for å ta over (pass på fellene som er satt opp på noen av oljeriggene - ta med en dozer for å fjerne de). jeg plukket også opp "agenten" som holdt til der. Husk tomahawks i forsvarslinja så du kan svare GLA med noen vellplasserte skudd. Resten var ganske simpelt. Satte opp strategi center, bygde et par warfactories til, og satt i gang å bygge en liten hær. Jeg lagde en del paladins, et par hummers med burton, snipers og MDs, og enda flere avengers, puttet dem i noen chinooker, dro bort til byen og ødela den. etter at byen var ødelagt kunne jeg konsentrere meg om å utslette resten av gla hurven. Fler avengers måtte til, innen den tid hadde jeg også fått a-10 strike, og sånn "såpedings" som gjør at fiendens units står stille. Husk at om du bruker search & destroy slagplanen har du lenger rekkevidde enn de fleste andre GLA unitsa. Om du ikke følger det jeg gjorde til punkt og prikke så er det bare å kjøre micro, som man alltid må med USA, og ikke gi opp. Lykke til Mvh Henrik Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ###### da.... det spillet er jo latterligt lett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå