ProphetSe7en Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg har en del Philips hue her i hus og ønsker å utvide til flere rom. Ser at prisen på Ikea sine er en del lavere. Kan jeg benytte disse med hue bridge, Hue tap, bevegelsessensor osv som jeg alt har? Om så, hvordan er det da med oppgradering av pærene fra Ikea? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg bruker Ikea Trådfri sammen med Hue uten problemer. De dukker opp i appen på samme måte som andre Hue-pærer, men selvsagt uten fargevalg. Pærene er akkurat like responsive og fungerer med alt av tilleggsutstyr. For oppdateringer trenger du en Trådfri Gateway. Oppdateringene vil med andre ord kun skje gjennom Ikea sitt eget system for pærene fra Ikea. Det begynner å bli en stund siden oppdateringen som sikret kompatibilitet ble gitt ut, men på grunn av store lagerbeholdninger er det mulig du kommer over pærer som trenger oppdatering før de kan legges til. (Dette tviler jeg på er et problem nå) Hentet fra Ikea sin egen side: Do the IKEA smart lighting products work with the Philips Hue Bridge? Yes, we have recently released a software update that lets you use the IKEA smart lighting products together with the Philips Hue Bridge. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Glimrende, da er det bare å vente til Ikea får disse på lager igjen her jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå