Niklasp Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Facebook vil fortelle deg hvorfor du ser innleggene du ser Lenke til kommentar
Thor Sid Temre Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Funker som juling! Nå er det bare å rydde unna det jeg ikke vil ha Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Faen hvor ble det av aprilspøken da? Trodde det var denne før Dinside kom opp med samme artikkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Skulle ønske de fjernet "paid likes".. Jeg har fått mange likes jeg overhode ikke har gjort selv, og som jeg er sikker på facebook har gjort automatisk. Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg får opp innlegg som ofte er totalt irrelevante. Men fikk meg et lite sjokk da jeg for en liten stund siden rapportere en random annonse med bilde av Vår Staude og en eller annen mirakelkur som hun anbefalte. Tenke det her er bare fjas så jeg rapportere denne. Ble ganske overrasket da jeg fikk beskjed om at de ikke kunne finne noe feil med annonsen. TV2 derimot tror jeg er uenig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg