Niklasp Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Sega avslører retro-konsoll – kommer i høst Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Håper Earthworm Jim kommer på dennne, gode minner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Å kutte ATgames var nok ett sjakktrekk Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Heftig! Hadde håpet på Tazmania, Jungelboken og Alex the Kid også Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Vil dette gjøre min originale Mega Drive verdiløs? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Vil dette gjøre min originale Mega Drive verdiløs? Absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Vil dette gjøre min originale Mega Drive verdiløs? Ja Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Barndommen min i miniatyr. Håper de får med noe fra Disneykatalogen også, det var mange juveler der. Sonic 2 er sikkert også bankers. Streets of Rage? Monaco GP? Phantasy Star? Thunderforce? Blir litt spennende å se hva de ender med å lansere. Lenke til kommentar
Robbins Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Dette blir altså Segas første konsoll siden Dreamcast. Litt morsomt å tenke på. Fikk aldri Sega Megadrive av foreldrene mine, fordi jeg allerede hadde Sega Mastersystem. <.<. Var riktig nok glad i Sega Mastersystem, hadde vært kult med en mini variant der også. Lenke til kommentar
amiram88 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Kan man kjøpe spill kasetter å putte inni maskinen utenom de spillene som følger med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Nei. Men med det hack-miljøet som er, så blir nok denne hacket ganske kjapt og man kan mest sannsynlig legge inn spill man ønsker selv. Endret 9. juni 2019 av Mala Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Vil dette gjøre min originale Mega Drive verdiløs? Skaff deg en Everdrive til den. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Skaff deg en Everdrive til den. Har du testet? Kan jeg laste ned alle sega spill, og legge inn på den? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Har du testet? Kan jeg laste ned alle sega spill, og legge inn på den? Har en selv. Samt til SNES, NES og SMS. Kan være litt knot hvis du prøver spill fra andre regioner men har ikke hatt noe problem med PAL-spill. En annen fordel med Everdrive og tilsvarende er at man kan kjøre homebrews og hacks på ekte konsoller med de. Endret 29. august 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Liste over spill tilgjengelig nå. Mye bra her altså! https://megadrivemini.sega.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå