Mahakmar Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Exorsisimus vel bare prøve det neste helg 12-14 så skal de la alle som vil spille det med en åpen beta (noe som heller skulle blitt kalt demo) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg håper ikke Anno 1800 blir like ødelagt som Anno 2205, gjennom sin "konsollifisering". Stemningen var mer eller mindre borte, og man satt igjen med "stilistisk" og overflatisk spill, langt unna de tidligere spillene i serien. Så jeg avventer uansett til jeg har fått lest noen reviews. Synd at det ikke er tilgjengelig via både Epic og Steam, dog. Jeg spilte i to runder i lukket beta. For å si det sånn; dette er så nært Anno 1404 og 2070 du kommer. helt spektakulært! 2205 var en katastrofe i serien, og det har de selv innsett og gått helt bort fra. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Exorsisimus vel bare prøve det neste helg 12-14 så skal de la alle som vil spille det med en åpen beta (noe som heller skulle blitt kalt demo) Hvor/hvordan får man tak i denne? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Exorsisimus vel bare prøve det neste helg 12-14 så skal de la alle som vil spille det med en åpen beta (noe som heller skulle blitt kalt demo)Hvor/hvordan får man tak i denne? Via Uplay og Epic Store vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 ANNO ser gøy ut, men som i alle disse spillene er mangel på dybde i krigføring noe som stopper meg. Lenke til kommentar
Mahakmar Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Exorsisimus vel bare prøve det neste helg 12-14 så skal de la alle som vil spille det med en åpen beta (noe som heller skulle blitt kalt demo)Hvor/hvordan får man tak i denne? How to play the Open Beta? Anno 1800’s Open Beta will be available and open to everyone via Uplay or the Epic Games Launcher. You won’t have to register at the Anno Union and can just download the game as soon as the pre-load becomes available from your launcher. We prepared a chart for you with the release timing of the Open Beta. To make sure you are ready the moment the Open Beta begins, we will also offer pre-loading starting from April 10. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Godt skrevet, men så ser jo også at kvaliteten på Epic Games store er ikke noe bedre enn steam (om ikke dårligere). Så det virker jo klart hvordan Epic vil kjempe her :/ Lenke til kommentar
tartarus90 Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 uhm de selger jo spillet på origin også. Lenke til kommentar
tartarus90 Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 uhm de selger jo spillet på origin også. ah de slutta å selge det der også. hmm. nvm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå