Gå til innhold

Strategispillet Anno 1800 forlater Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper ikke Anno 1800 blir like ødelagt som Anno 2205, gjennom sin "konsollifisering".

Stemningen var mer eller mindre borte, og man satt igjen med "stilistisk" og overflatisk spill, langt unna de tidligere spillene i serien.

Så jeg avventer uansett til jeg har fått lest noen reviews. Synd at det ikke er tilgjengelig via både Epic og Steam, dog.

Jeg spilte i to runder i lukket beta. For å si det sånn; dette er så nært Anno 1404 og 2070 du kommer. :) helt spektakulært! 2205 var en katastrofe i serien, og det har de selv innsett og gått helt bort fra.

Lenke til kommentar

Exorsisimus vel bare prøve det neste helg 12-14 så skal de la alle som vil spille det med en åpen beta (noe som heller skulle blitt kalt demo)

Hvor/hvordan får man tak i denne?

How to play the Open Beta?

Anno 1800’s Open Beta will be available and open to everyone via Uplay or the Epic Games Launcher. You won’t have to register at the Anno Union and can just download the game as soon as the pre-load becomes available from your launcher.

We prepared a chart for you with the release timing of the Open Beta. To make sure you are ready the moment the Open Beta begins, we will also offer pre-loading starting from April 10.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...