Taurean Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Usikker på plassering, så bare flytt tråd hvis nødvendig. Har en app på min LG G3 som heter LG Health. Får ikke avinstallert den, og jeg får ikke stengt den ned. Jeg får skrudd av de fleste informasjonsoppdateringer, men det virker som den alltid skal gå i bakgrunnen. Hovedbruken til den appen virker som skal være å spore hvor langt man går hver dag, for å se hvor mange skritt og hvor lang avstand man går, for å se hvor mye sunnere man behøver å være og hvilke mål man når og ikke. Jeg finner den unødvendig. Hvis jeg skal være små-paranoid, virker det for meg som en skjult form for sporings-app, altså, for å måle hvor langt noen har gått, må den jo vite hvor personen med telefonen er til enhver tid! Er dette en app som er der kun for å overvåke telefon og person? Hvorfor klarer jeg ikke å stenge den helt av eller avinstallere den? Har andre den appen og det samme problemet? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Er det en LG telefon du har? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Er det en LG telefon du har? Yepper, LG G3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå