0laf Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Faktisk derfor norske Bring har klart å komme inn på markedet i Danmark. Det imponerer ikke kunder vant til PostDanmark, men det går PostLort en høy gang og jeg har inntrykk av at det man klager mest på der er prisene (som er vesentlig høyere enn hos PostLort avd Danmark). I Danmark benytter de fleste DAO, som er billigere og bedre enn PostNord, alternativt GLS til litt større ting. I Sverige går det mye på DB Schenker og DHL, Bring har jeg nesten aldri hørt noen bruke, annet enn i Norge. I Sverige omtales de som PostMord, fordi de "morder" pakkene, de er enten flate når de kommer, eller blir borte på veien, de mister nå noe over 20 000 pakker i året. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/l1EP2A/nastan-18-000-paket-har-forsvunnit-hos-postnord-i-ar https://lajvo.se/saknar-du-ett-paket-postnord-tappade-last-paa-e18 Endret 3. april 2019 av 0laf Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) dsadasdada Uff, jeg håper ikke dette gjelder for meg i mitt tilfelle... Den burde isåfall være fremme i tollen i dag, utifra det skjemaet avsenderen sendte meg (innleveringsdag + 3-4 arbeidsdager). Er det noen som er kjent med når på døgnet den burde ha vært fremme i tollen i dag, eventuelt senest i dag? Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Litt usikker på hva jeg bør gjøre eller når jeg kan forvente den... Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Kanskje ha litt tålmodighet, den kommer nok etterhvert ? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) dsadasdsda Synes du egentlig det tar unormalt lang tid? Ja, er kanskje ikke tålmodigheten som er problemet... Men heller tanken at ingen vet hvor pakken er i det hele tatt... Hadde kanskje følt meg litt tryggere om jeg visste pakken hadde ankommet tollen eller norske grensen. Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Postnord gjør jo så mye rart. Kan det være noe mer info hvis du prøver å spore pakken på https://www.postnord.se/ ? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) dsdasdasda Hei, Takk for svar. Akkurat samme info som jeg får fra PostNord appen deres. Ah, merker jeg dør av frustrasjon... Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Har enda ikke fått noe ny status i dag... Noen som har noen formeninger om hvor mange dager forsinkelse man kan forvente? Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Det er jo foreløpig kun fire arbeidsdager, at sporingen ikke oppdateres hver dag når pakken har ankommet landet er helt vanlig. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) dsadsadasd Når mener du jeg burde forvente å få en oppdatering? Sorry, men jeg er helt ny innenfor det greiene her... Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 6. april 2019 Forfatter Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Hei, Jeg fikk en ny status på pakken jeg venter: Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 5.april 11.30 - Oslo. Pakken har nettop ankommet fra Sverige. Vil pakken være på hentekontoret i dag på mandag eller er den i fortolling? Det er en gave jeg venter, så i prinsippet skal den ikke fortolles da jeg tror den ikke koster mer enn 500 kr. Jeg holder til i Oslo. Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Det er forsatt ingen her som kan svare på når du får pakken din. Blir bare gjetting. Det er tross alt snakk om Postnord. Sjekk sporingen utpå dagen i morgen. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Hei, Jeg fikk en ny status på pakken jeg venter: Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 5.april 11.30 - Oslo. Pakken har nettop ankommet fra Sverige. Vil pakken være på hentekontoret på mandag eller er den i fortolling? Det er en gave jeg venter, så i prinsippet skal den ikke fortolles da jeg tror den ikke koster mer enn 500 kr. Jeg holder til i Oslo. Endret 7. april 2019 av cenenzo Lenke til kommentar
0laf Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) PostNord ringte meg nå, det hevder de vil levere denne pakken første fredag etter jul .... 2020, som straff for at du maser ! Endret 7. april 2019 av 0laf 1 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 PostNord ringte meg nå, det hevder de vil levere denne pakken første fredag etter jul .... 2020, som straff for at du maser ! Shh må du ikke friste Postnord! Har selv erfart at de har både viljen og evnen til å la det gå 11 måneder før de leverer en pakke Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 (endret) dsadasda Enda ikke fått ny status om at den har ankommet hentekontoret på Carl Berner. Tror du jeg burde ha fått den i dag - mtp nåværende sporings melding? Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Enda ikke fått ny status om at den har ankommet hentekontoret på Carl Berner. Tror du jeg burde ha fått den i dag - mtp nåværende sporings melding? Nei ville vel heller forventet den imorgen. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 (endret) dsadasdas Ok, da håper jeg det skjer noe ila. imorgen dagen. Om ikke noe nytt skjer, så vet jeg ikke lenger :/ Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Har enda ikke fått noe nytt status på sendingen... Burde pakken ha vært ankommet hentekontoret til nå? Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Har enda ikke fått noe nytt status på sendingen... Det kan ingen her hjelpe med. Hvis det ikke tilfeldigvis en er spåkone her som ser noe i krystallkulen sin. Burde pakken ha vært ankommet hentekontoret til nå? Pakken burde vært fremme i forrige uke - hvis det ikke hadde vært Postnord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg