Clone baby Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei. Jeg har tengt og nibble i plexiglass døra mi og lurte på om det ville funke fint? Med ordet Nibble, mener jeg altså "klippe" eller "kutte". Her er verktøyet jeg har tengt og bruke, altså Nibbleren. Vil ruta sprekke eller noe i den duren? Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 den vil mest sansynlig sprekke ja... hadde det vert lexan du skulle nibbla så hadde det nok gått bra... tips: test på en liten bit først... Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) tips: test på en liten bit først... Jeg har ingen bit døren ser slik ut, og jeg tror det er plexi, eller ka sier du? hva kan jeg da bruke? Endret 22. desember 2003 av Clone baby Lenke til kommentar
felge Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 tror vertfall det er gjennomsiktig... Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 tror vertfall det er gjennomsiktig... DUHHH!!!! Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 OK, antar at du skal lage hull til en vifte? da kansje en 80mm... Dremern klare ditta bra.. vist du he en da.... eh.. vist du trykker svakt på midten av ruta, gir den mye etter da?, vist den er myk, så vil det antagelig vis gå ann å bruke nibbleren.. men da må den vere ganske myk, men, ikkje ta mitt ord på det, ditte e ej ikkje 100% sikker på.. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ikke bruk nibbler, værsåsnill Bruk heller en dremmel, stikksag eller hulbor. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) OK, antar at du skal lage hull til en vifte? da kansje en 80mm... Ja vist du trykker svakt på midten av ruta, gir den mye etter da? ja. Og da er resultatet? Endret 22. desember 2003 av Clone baby Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 ikke bruk nibbler, værsåsnill sakkes det om erfaringer her? Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ikke bruk nibbler, værsåsnill Bruk heller en dremmel, stikksag eller hulbor. Vist du skal bruke hullsag, sett drillen i revers... REVERS altså, den veien som du skrur når du skal skru UT skruer... vist ikkje så vil hullsaga gripe første sjangse til å rive seg godt ned i plexien, lage sprekker langt utover..(veldig småe, men du ser de i rett lysforhold.. og når det gjelder dremel, så... ikkje bruk den alikevel.. husker jeg saget ut hull til ei 120 vifte i fronten på kabinettet mitt.. når jeg var ferdig med runda, så hadde det jeg hadde saga, smelta sammen slik at jeg måtte sage på nytt... (typisk) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 husk å kjør på lav RPM ellers så smelta altihop.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå