zeebra Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Fortjent seier. Liverpool hadde ikke en spesielt bra 2. omgang, men var best i kampen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Det har du helt rett i! Men dette var sykt fortjent etter at Kane filmet seg til straffe i fjor. Vi satt sikkert begge å tenkte akkurat det samme når Spurs presset på som verst. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Så har du de utrolige forsvartabbene til Fulham i går. Mye grunde offside for begge lag på topp. Mye rart Ja, mye greier. Men City hadde jo full kontroll i går, noe Liverpool ikke har hatt i disse tre kampene jeg siktet til. Det er flaks, men det viser også at man må ha marginene med seg for å vinne ligagull. Men var Salah offside? Ser mange skriver det på Twitter, men vanskelig å se på vinkelen i reprisene. Ikke at det betyr noe nå, men det har vært mye dommertull i det siste så jeg håper virkelig ikke det var tilfelle. EDIT: Var ikke offside. Liverpool-fansen på Twitter må roe ned Endret 31. mars 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Du kjenner han personlig? Selvfølgelig Men akkurat det baserer jeg jo på at Alisson faktisk har spilt sweeper keeper helt siden han kom til Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Ja, mye greier. Men City hadde jo full kontroll i går, noe Liverpool ikke har hatt i disse tre kampene jeg siktet til. Det er flaks, men det viser også at man må ha marginene med seg for å vinne ligagull. Men var Salah offside? Ser mange skriver det på Twitter, men vanskelig å se på vinkelen i reprisene. Ikke at det betyr noe nå, men det har vært mye dommertull i det siste så jeg håper virkelig ikke det var tilfelle. EDIT: Var ikke offside. Liverpool-fansen på Twitter må roe ned Twitter and football dont mix well. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Skal man pirke burde Tottenham-målet vært annulert. Ballen lå ikke i ro da Kane skjøt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Forøvrig så utrolig dårlig av Lloris at det nesten ser ut som han gjør det med vilje. Skal jo ikke være mulig. Minner meg om Rico i Fulham-kampen, også det helt på slutten. Og Pickford sin tabbe tidligere i sesongen. Tre merkelige keepertabber på overtid som har gitt Liverpool seks poeng til sammen. Marginer i PL! Begge målene er på Lloris, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Begge målene er på Lloris, dessverre. Det første også? Lloris er en fryktelig keeper, men vanskelig å ta den første. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Lloris er en fryktelig keeper!? Javel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Lloris er en fryktelig keeper!? Javel... Ja, han er det. Kommer ikke på noen som er mer overvurdert enn Lloris. Se hvor mange tabber han gjør. Det skjer i altfor stort omfang. Det er det samme med Frankrike. Han har en stor rekkevidde, men det er det. Veier ikke opp for alle de andre målene han slipper inn (som burde vært unngått). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Han har reddet Spurs i mange kamper i år og, med helt latterlig gode redninger. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Det første også? Lloris er en fryktelig keeper, men vanskelig å ta den første. Trodde angrepet startet med et forferdelig utspill av ham, men mulig jeg blander det med en av sjansene Liverpool ikke satt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå