Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Tottenham


edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så har du de utrolige forsvartabbene til Fulham i går. Mye grunde offside for begge lag på topp. Mye rart

 

Ja, mye greier. Men City hadde jo full kontroll i går, noe Liverpool ikke har hatt i disse tre kampene jeg siktet til. Det er flaks, men det viser også at man må ha marginene med seg for å vinne ligagull.

 

Men var Salah offside? Ser mange skriver det på Twitter, men vanskelig å se på vinkelen i reprisene. Ikke at det betyr noe nå, men det har vært mye dommertull i det siste så jeg håper virkelig ikke det var tilfelle.

 

EDIT: Var ikke offside. Liverpool-fansen på Twitter må roe ned  :laugh:

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Ja, mye greier. Men City hadde jo full kontroll i går, noe Liverpool ikke har hatt i disse tre kampene jeg siktet til. Det er flaks, men det viser også at man må ha marginene med seg for å vinne ligagull.

 

Men var Salah offside? Ser mange skriver det på Twitter, men vanskelig å se på vinkelen i reprisene. Ikke at det betyr noe nå, men det har vært mye dommertull i det siste så jeg håper virkelig ikke det var tilfelle.

 

EDIT: Var ikke offside. Liverpool-fansen på Twitter må roe ned :laugh:

Twitter and football dont mix well.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forøvrig så utrolig dårlig av Lloris at det nesten ser ut som han gjør det med vilje. Skal jo ikke være mulig. Minner meg om Rico i Fulham-kampen, også det helt på slutten. Og Pickford sin tabbe tidligere i sesongen. Tre merkelige keepertabber på overtid som har gitt Liverpool seks poeng til sammen. Marginer i PL!

Begge målene er på Lloris, dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Lloris er en fryktelig keeper!? Javel...

 

Ja, han er det. Kommer ikke på noen som er mer overvurdert enn Lloris. Se hvor mange tabber han gjør. Det skjer i altfor stort omfang. Det er det samme med Frankrike. Han har en stor rekkevidde, men det er det. Veier ikke opp for alle de andre målene han slipper inn (som burde vært unngått).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...