Furyfax Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Topicen sier det meste. Skulle kjøpe meg ett 6.1 system og tilfeldigvis kommer komplett og psdata sitt tilbud på 6.1 system på samme dag, hvilket av disse to systemene er best, da mener jeg ytelse, prisenforskjellen er jo ikke stor. Med vennlig hilsen Paul Links: Komplett PsData Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg ville valgt logitech annlegget, veldig fin bass på det! men creative har veldig klar og fin diskant. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Høyttalerene kommer kun til å bli brukt til spilling og film... vet ikkje om det har noe å si på disse to... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Gasnke likt. Men hadde nok gått for Creative synes de er bedre laget Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 til spill og film ville jeg valgt creative Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Logitech! Har bra sub, men med disse anleggene i den klassen(rundt 20W sub etc) så er det ikke så veldig stor forskjell mellom Creative og Logitech... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har 7.1 fra creative, du vil ikke angre. Begge er uansett ikke noe dårlig valg. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Logitec sine suger! Diskanten er helt jævli! Ta creative! Kjempefin lyd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Logitec sine suger! Diskanten er helt jævli!Ta creative! Kjempefin lyd eh...nei...diskanten er heilt fin. Personlig har eg Logitech, og har aldri tvilt eit sekund på at det var eit bra kjøp. Men om du velger det eine eller det andre trur eg ikkje har så forferdelig masse å si. Dersom du ikkje har lydkort, men eit dårlig onboard bør du kjøpe eit Audigy 2 til 700kr. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Logitec sine suger! Diskanten er helt jævli!Ta creative! Kjempefin lyd eh...nei...diskanten er heilt fin. Personlig har eg Logitech, og har aldri tvilt eit sekund på at det var eit bra kjøp. Men om du velger det eine eller det andre trur eg ikkje har så forferdelig masse å si. Dersom du ikkje har lydkort, men eit dårlig onboard bør du kjøpe eit Audigy 2 til 700kr. De nyeste onboard lydkorta er faktisk blitt ganske bra, men er du kresen, kjøper du et Audigy 2 kort Kommer helt ann på bruken, og hvilke krav du setter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå