Corbin Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har en PC med en P4 2,6Ghz prossesor, som staar i et Lian Li PC-6085B (veldig likt dette) som jeg har lyst til aa kjoepe lyst aa fa litt stillere. Jeg tenkte da at loesningen er vannkjoeling. De jeg vil ha er en boks som man fester under kabinettet akkurat slik som her men isteden for aa sette en hel fryser saa vil jeg ha vannkjoeling. Finnes det? Isaafall: Hvor mye koster det osv? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hey Hva med noe slikt? Denne setter du oppå ditt Lian Li i stedet for under og er vannkjøling i stedet for Prommy som på bildet. Skal visst kjøle ganske bra oxo,søk på Koolance Exos i google.com og slikt å se. Endret 22. desember 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Ser fint ut det. Finnes det et som kjoeler grafikkort i samme slengen? (jeg har ati radeon 9500 (sappire)) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ser fint ut det. Finnes det et som kjoeler grafikkort i samme slengen? (jeg har ati radeon 9500 (sappire)) Går du for Koolance Exos systemet er dette utvidbart til kjøling av skjermkort og hovedkort også. Bare å bestille gpu blokk i tillegg Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ser fint ut det. Finnes det et som kjoeler grafikkort i samme slengen? (jeg har ati radeon 9500 (sappire)) Du trenger oxo kjøleblokker,en slik til CPU,en slik til GPU (Skjermkort) og en lik til NB ( Chipset`n på Hovedkortet). Men det MÅ du ikke ha. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ser fint ut det. Finnes det et som kjoeler grafikkort i samme slengen? (jeg har ati radeon 9500 (sappire)) Du trenger oxo kjøleblokker,en slik til CPU,en slik til GPU (Skjermkort) og en lik til NB ( Chipset`n på Hovedkortet). Men det MÅ du ikke ha. Også gjerne bestille andre kjøleblokker da de der ser ikke heelt på gode ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå