Normix Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Jeg irriterer meg grenseløst over videoer som automatisk spilles på Dagbladet.no. Jeg har blokkert medier i innstillinger i Chrome, og også blokkert lyd, men samme pokker hva jeg gjør spilles disse hersens videoene av hos Dagbladet. Spesielt i nyhetsstudioet. Noen som kan si noe om hvordan få slutt på dette irritasjonsmomentet Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Problemet ligger hos Dagbladet. Prøv å trykk og hold inne på videovinduet og slå av autoplay om det er mulig. Husker jeg måtte gjøre det samme i nyhetsstudioet til VG. Lenke til kommentar
Normix Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 Takk for svar. Prøvde som du sier, og får opp noen valg, men desverre ikke valg for å få slutt på det hersens autoplay-tullet. Løsningen er vel å slutte å bruke Dagbladet.no. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Takk for svar. Prøvde som du sier, og får opp noen valg, men desverre ikke valg for å få slutt på det hersens autoplay-tullet. Løsningen er vel å slutte å bruke Dagbladet.no. Det var rart. Prøv å kontakt dem og hør. Autoavspillingen ble borte hos VG etterhvert, og nå ser jeg at det ikke er mulig å velge lenger. Sikkert mange som klaget ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Observerer: Jeg har ikke noe autoplay hos Dagbladet med iphone eller ipad med hverken chrome eller safari på hovedside. Dinside.no har annonser midt i artikler du må scrolle forbi derimot som autospilles (med ios) , dog uten lyd. Er det artikler som linkes til fra Dagbladet som ligger hos andre ? Skal også prøve med Android. Endret 31. mars 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg fikk heller ikke noen åpenbare valg for å slå av autoplay. Jeg fikk i det minste slått av lyden for nettstedet Dette på pc vel og merke. Lenke til kommentar
Normix Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Ser ikke ut som det lar seg gjøre. Innstillingene i Chrome, under nettstedsinnstilinger og medier, sier video kan blokkeres, men det virker ikke i praksis. Utrolig irriterende. Dagbladet har kanskje med overlegg valgt å overstyre denne blokkeringen? Har ikke merket problemet hos andre medier. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Boikott nettsider som holder på med sånn dritt? Lenke til kommentar
Normix Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Ja, det er nok enkleste, og kanskje beste løsningen. Nyheter får en tak i overalt ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå