spetter Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Har en del originale disketter spill og programmer.. Kaste eller gi bort/selge som klenodium ? Eller noen her inne på forumet som har interesse av dette ? noe av det jeg har med originale disketter er: MS dos 6 DR dos 6 eldre Windows på disketter Sound blaster 16 Sierra Leisure Suit larry in shape up or slip out Freddy Pharkas Frontier pharmacist Street fighter 2 The Lost vikings SimCity 2000 Jurassic Park Teenage Mutant Hero Turtles The coin op Sierra Police Quest Open Season Pirates Gold Syndicate Police Quest 3 KGB Mortal Kombat PS: diskettene funker neppe etter så lang tid. Magnet på diskettene taper seg som kjent over tid. Og det er lenge siden 80-90 tallet. Endret 30. mars 2019 av spetter 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Ja det er jo de som kjøper slikt som har interesse for det. Men ikke forvent å bli rik. Dog forventes det nok at diskettene fungerer 1 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) hepp. Målet mitt er bare å bli kvitt det. Ingen annen egeninteresse. Går i søpla om ingen melder seg.. Setter kanskje opp på finn også. Endret 30. mars 2019 av spetter Lenke til kommentar
aamundlie Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Hallo! Litt vel gammel post, men om du har dette fortsatt er jeg ihvertfall interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå