bshagen Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Likevel, vi raner Watford - på OLD TRAFFORD, sniken. Jeg veit at United-brillene dine er tjukke - og jeg elsker deg for det, men nå får du nesten ta de av. For om du ser på denne fotballkampen, så må du innrømme at det her er det noe alvorlig galt Tipper Solskjær kommer til å være svært ærlig på pressekonferansen også Endret 30. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Helt grusom kamp.. dette er for dårlig. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Nettopp begynt å se på. Spiller vi dårlig fordi vi er dårlig eller er det taktisk for å vinne? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Likevel, vi raner Watford - på OLD TRAFFORD, sniken. Jeg veit at United-brillene dine er tjukke - og jeg elsker deg for det, men nå får du nesten ta de av. For om du ser på denne fotballkampen, så må du innrømme at det her er det noe alvorlig galt Tipper Solskjær kommer til å være svært ærlig på pressekonferansen også Tror kanskje du misforstod. Er da helt enig i det, og ikke sagt noe om det heller. Var bare målsjansene jeg siktet til. Som Alsaker sa har Watford vært veldig gode frem til den siste tredelen, så har det blitt få sjanser av det. Utenom det har vi stort sett blitt rundspilt og sett ut som Midtjylland borte på Bernabeu. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Da er vi ikke så uenige likevel. Fin assosiasjon btw 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Så jævla unødvendig ?♂️?♂️ Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Nettopp begynt å se på. Spiller vi dårlig fordi vi er dårlig eller er det taktisk for å vinne? Der fikk jeg vel svart :/ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Helt vanvittig fortjent. Ja, fullt fortjent Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 roter vi bort dette nå så klikker jeg Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Fikk ingenting ut av byttene... Men 3poeng!! Tar den! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Vi scorer mål igjen da. Det er da noe Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Så sykt viktig med seier! Ikke en fantastisk prestasjon, men jeg tar poengene med et smil. Får håpe Arsenal går på en smell på mandag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Godt å vinne etter to veldig dårlige kamper, denne og Wolves. Ikke fortjent, men utrolig viktig for topp fire! Eneste virkelig bra i dag er det første målet og hvordan laget fremstå etter det frem til pause. Resten var møkk. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Dårligste kampen etter at Solskjær tok over. Helt forferdelig å se på. Både Matic, Mata og Herrera var skikkelig rustne på midten, kombinert med at Smalling er mye dårligere enn Lindelof i det oppbyggende spillet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Herlig med trepoeng idag, men et spørsmål... Har ManU ikke spilt dårlig hver gang Mata er på banen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå