verzezer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er disse TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond og TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB m/Winbond tambrikkene bra nok til : AMD Athlon XP3000+ 2.167 GHz og EPoX EP-8RDA3+ hovedkort Socket A, LAN Grunnen til at jeg velger dem er fordi de tilsammen koster bare 1072 kr. Har noen et bedre forslag så tenk litt pris, det er viktig Og hvor bra de er til eventuell overklokking. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Brikkene er helt greie de , selv om de ikke er de beste til å klokke med. Men du kan vere heldig å få et sett som klokker meget bra. God Jul. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Japp, ser ok ut det der.. *anger så FÆÆÆLT på at jeg kjøpte pc2700 til pcen min for 2mnd sia.. herregud :/* Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Brikkene er helt greie de , selv om de ikke er de beste til å klokke med.Men du kan vere heldig å få et sett som klokker meget bra. God Jul. Vel skal ikke klokke mye, bare litt.. Hvor mye tåler twinmos da? før de sier stopp? Så litt på testen din men der sier du at de er bra til klokking Er litt skeptisk på prisen også.. bare 1000 kr for 768 ram? Endret 25. desember 2003 av verzezer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå