zeronz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har veldig lyst og drikke litt smirnoff triple black, har dere testet den? Eller blir det bare ol og akevit? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 i julen skal man ta det med ro og nyte alkoholen, den skal ikke bli noe fyllefest. Husk det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Alkohol er kun til for nytelsens skyld, ikke for å bli dritings bare på fun.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Alkohol er kun til for nytelsens skyld, ikke for å bli dritings bare på fun.. Men om å bli dritings bare på fun = nytelse, er det en logisk brist her... Endret 22. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Synes ikke det er noe "fun" å være sørpe dritings. Blir bestandig dårlig etter ei stund og da blir alt bare kjipt, når mønsteret i tapeten man prøver å stirre på beveger seg..og veien til dodøra synes kortere og kortere. Nå er det så lenge siden jeg har vært full at jeg blir pussa bare etter et par halvlitere på byen, og det er jo billig og greit. Sist jeg drakk 3 halvlitere ble jeg kvalm. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Alkohol er kun til for nytelsens skyld, ikke for å bli dritings bare på fun.. Hmz..Nah Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Alkohol er kun til for nytelsens skyld, ikke for å bli dritings bare på fun.. uenig i den jeg.... Som halten nevner... Å være full ER nytelse?! Eller hva Allyse? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Alkohol er kun til for nytelsens skyld, ikke for å bli dritings bare på fun.. uenig i den jeg.... Som halten nevner... Å være full ER nytelse?! Eller hva Allyse? AHH! Those were the days Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 apropo det!! se på avataren min på bildene!! de er fra 22 februar og jeg hadde pondus avataren da og! ble ikke bytta før juleavataren nå!! Det må da være rekord for lengstlevende avatar? aldri hatt en annen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 apropo det!! se på avataren min på bildene!! de er fra 22 februar og jeg hadde pondus avataren da og! ble ikke bytta før juleavataren nå!! Det må da være rekord for lengstlevende avatar? aldri hatt en annen Gratulerer Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 bah! bare tenkte at det søren meg er lenge sia jeg bytta Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Vi skal nyte alkoholen i julen. Min far lager så digg vinpunch som er konge. De drikker i vin til maten og sånt. Eg drikker egg nog eller ka det nå heter og chilensk drikk og punch altså. Har blitt smålig engang da eg var yngre og ville bli full men eg prøver å holde meg. Ikke kult å være beruset med foreldre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er ikke eggnog bare eggelikør? Cirka som eggedosis, bare med alkohol? Er jo det de på død og liv skal drikke i jula i USA. Der får man kjøpt 4 liters plastflasker med eggnog. (så ei på Letterman) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har du smakt den? Den er nok ikke så lett å lage tror eg. Anyways svogeren er fra usa så han har laget noen ganger og en annen gang tok han med fra usa. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Alkohol er kun til for nytelsens skyld, ikke for å bli dritings bare på fun.. svært uenig. Jeg har det gøy i alle "stadier". Ofte dritings.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Eg og men kor kult er det å bli full på juleaften? Syns det blir for harry eg. Lenke til kommentar
kag Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Apropo julealkohol. Det heter julealkohol. Ikke jule alkohol. Selv om jeg som avholdsmann synes "jule alkohol" passer bedre Finnes det en nitpicking-smiley? Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Eg og men kor kult er det å bli full på juleaften? Syns det blir for harry eg. kan vare enig det, det er ikke morsomt aa vare drittings og spy paa juleaften..naar alle slektningene er rundt og ser paa.. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Apropo julealkohol. Det heter julealkohol. Ikke jule alkohol. Enig. Å jule opp alkoholen er litt brutalt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jul + alkohol = ukultur (det er som en kreftsvulst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå