Beautifullgirl2016 Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Hei jeg trenger litt hjelp med oppgaven min går første året sykepleier. Kan noen dele med meg hvordan kan jeg gi hovedfunn og hovedskap i en artikkel og beskrive kort hva kjennetegner kvalitativ metode og kvantitativ metode. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hei! Kanskje har din høyskole eller ditt universitet et studieverksted, der du nettopp kan få skriveveiledning og hjelp til akademisk skriving? Vet flere skoler har dette tilbudet, enten permanent eller i enkelte perioder. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hei! Kanskje har din høyskole eller ditt universitet et studieverksted, der du nettopp kan få skriveveiledning og hjelp til akademisk skriving? Vet flere skoler har dette tilbudet, enten permanent eller i enkelte perioder. Det pleier vel også å være tilbud om hjelp til dette på universitetsbiblioteket, om ikke annet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå