Mr.M Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 slik ser det ut under hver artikkel der det normalt burde vært haugevis av kommentarer. Får legge til at jeg aldri sjøl har skrevet noe på VG, men pleier jo ofte ta en kikk på hva folk skriver. Er det kun for innloggede brukere å lese evt. kommentarer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) slik ser det ut under hver artikkel der det normalt burde vært haugevis av kommentarer. Får legge til at jeg aldri sjøl har skrevet noe på VG, men pleier jo ofte ta en kikk på hva folk skriver. Jeg klikka meg inn på rundt 5 artikler nå nettopp og fikk opp haugevis med kommentarer. Men for å kommentere må du registrere deg via en Schibsted konto. Skal sies at VG sine kommentarfelt er rene skyttergravene og er ofte ikke noe vits å røre borti med mindre man ønsker å få kreft. Endret 29. mars 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2019 kunne du postet en link til en av artikklene, så får jeg "dobbelt-sjekket" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 kunne du postet en link til en av artikklene, så får jeg "dobbelt-sjekket" ? https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/kJ0ypB/underhuset-har-stemt-ned-brexitavtalen-for-tredje-gang?utm_source=vgfront&utm_content=row-3 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bK3aeB/klimaforskere-slaar-alarm-om-uforklarlig-metan-oekning-i-atmosfaeren?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) takk. begge disse viser 0 kommentarer her hos meg. Kan det ha noe med nettleseren å gjøre mon tro? Byttet nylig til Microsoft Edge oppdatering: fikk fyrt opp en annen pc her som har Mozilla Firefox, og da ser jeg kommentarene i begge linkene. Med andre ord er det obscure problemet relatert til Edge. Mulig det er noe innstillinger i preferences som kan stilles på. Endret 29. mars 2019 av Mr.M Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 takk. begge disse viser 0 kommentarer her hos meg. Kan det ha noe med nettleseren å gjøre mon tro? Byttet nylig til Microsoft Edge oppdatering: fikk fyrt opp en annen pc her som har Mozilla Firefox, og da ser jeg kommentarene i begge linkene. Med andre ord er det obscure problemet relatert til Edge. Mulig det er noe innstillinger i preferences som kan stilles på. Prøvde Edge her nå nettopp. Funket fint det. Vet ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 Tømte leseloggen under innstillinger, det fikset problemet. (hadde IE før oppgraderingen til Edge, mulig cache var overfylt av masse gammal morro, eller noe) 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Jeg bruker chrome, og får opp alle kommentarer hos vg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Tømte leseloggen under innstillinger, det fikset problemet. Selvsagt glemte jeg å nevne at du kunne prøve det! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Selvsagt glemte jeg å nevne at du kunne prøve det! Hvordan kan det hjelpe? Å slette leserloggen for å få vist kommentarer? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Hvordan kan det hjelpe? Å slette leserloggen for å få vist kommentarer? Mente sikkert cookies og cache. Blir ofte fjernet sammen med leseloggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Hvordan kan det hjelpe? Å slette leserloggen for å få vist kommentarer? Det Thor. sa! Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hvordan kan det hjelpe? Å slette leserloggen for å få vist kommentarer? Jeg har samme problemet. Bruker Crome. Slettet nå leseloggen (for de siste 7 dager) - det hjalp ingenting. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 Kommentarfeltene borte igjen for meg og. Og nå kan det umulig være overfylt cache eller annet gammelt grums. merkelig "fenomen" Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Kan feilen ligge hos VG ? før hadde de vel Facebook som kommentar felt, noen som vet "navnet" på den løsningen/plattformen de benytter nå? Endret 31. mars 2019 av Mr.M Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Er det ingen som kan hjelpe? Må jeg ha +-abonnement for å lese kommentarene? Lenke til kommentar
robert_ma19 Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 VG sitt kommentarfelt er alltid skrudd av på artikler det faktisk er verdt å diskutere, og dersom den skulle vise seg å faktisk være det, er det en underholdingsplattform i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå