Rigmor Ortiz Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Kort fortalt tok vinden døra idet jeg var på vei ut av bilen min, og den dunket inni en Toyota Auris 2014 som sto parkert ved siden av meg. Eieren fikk rubbet vekk lakk/skitt fra døra mi, men det gjenstår en ørliten bulk som han har iversatt forsikringssak på. Sjekk ut vedlagt bilde. Det jeg lurer på er hva dette kan komme til å koste for noe. Vil gjerne vite litt på forhånd slik at når jeg har litt referanse når jeg må velge mellom å ta det på forsikringa eller gjøre opp privat. Så, hva er rimelig kostnad på å fikse noe sånt? Lenke til kommentar
accer Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 kan tenke meg sånn ca 5000-6500 kr. Da blir hele døra lakkert. Det som lønner seg er å ta en runde med bilen til flere lakkere og få en pris. Du kan fort spare en 1000 lapp eller litt mer. 1 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 https://www.bilkosmetikk.no/smart-repair/parkeringsbulk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå